Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 360 ggr
aggeelin
1

Godmorgon fredag 5 Jan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0

Jag har sovit så dåligt i flera veckor. Min man har opererat höftleden och har fått komplikationer efteråt. Vid operationen "glömde" de att bränna något kärl så han fick ett stort "blåmärke" i låret. Det verkar som om flera liter blod sipprat ut. Det här "blåmärket" gör att han har mycket ont och har svårt att sova. Han ligger en stund (med foten högt och det är bra för då minskar svullnad i foten) men efter en stund gör det så ont så han måste gå upp och promenera runt i huset. Och det blir så mycket ljud så jag kan inte sova. Det är ju förstås kanske dåligt av mig att beklaga mig men även jag behöver sova - och jag måste kunna jobba på dagarna.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
1

#1 Men stackars er båda. Så besvärligt.😕

Hörselproppar kanske är något för dig?

Min man låg med ficklampa under sängen i morse för en av hans proppar hade ramlat ut men jag hittade den för en stund sedan så Lakritz hade inte lyckats äta upp denna i alla fall.

/Maria

worst
0

God morgon!

#1 Alltid besvärligt när man inte kan sova. Hoppas din man kryar på sej snart!

Här finns det hopp, några ljusblå fläckar på himlen som kanske lovar lite sol!

Fransu
0

God förmiddag!

2 grader och lätt regn. Inget uppmuntrande väder, men det är fredag! 🙂

#1 Det är oerhört frustrerande att inte kunna sova. Framförallt när det blir under en längre period. Hoppas det löser sig för både dig och din man.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

JMW
0

Nu är jag hemma igen. Jobbade på här hemma under förmiddagen tog sen en tur till stan. Det behövdes påfyllning av matvaror. Nu så klarar vi oss nästa vecka och lite till hoppas jag. Ska lämna blod 15 januari och då får det bli en storhandling igen. Efter att ha jobbat ute tre dagar i veckan så måste jag börja tänka om vad gäller handlingen. Ny situation.