Godmorgon söndag 31 december
Godmorgon på er från en regnigt Göteborg med 3 grader.Igår var vi och handlade i saluhallen bland annat och så var vi på ölhallen 7:an. som vi alltid gjorde förr när vi firade nyår. Där var knökat med folk mitt på dagen och det är det alltid mer eller mindre.Det är Sveriges enda ölhall (som får servera alkohol utan mat.) De har inget annan än öl heller.Publiken är folk i alla åldrar och så himla trevligt men jag märker att det höga ljudet av röster i en sådan liten lokal påverkar mig enormt.
Gott Nytt År på er alla🙂
/Maria
Vad trevligt det låter Maria. Årets sista dag. Det är en härlig känsla. Snart nytt år. Vem vet som händer då?
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon!
Ja, årets sista dag. Blir en lugn dag hemma. Jag ska testa göra creme brulée för första gången i mitt liv. I höstas åt jag det för första gången och det var bland det godaste jag ätit. 🙂
Önskar alla en riktigt fin avslutning på 2017!
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
God förmiddag 🙂
Här är 1 plusgrad och det ligger ett tunt täcke snö över den redan tidigare livsfarliga isen, så sparkstöttingen står redo om jag behöver gå någonstans utomhus idag. Familjen åker strax iväg till vänner för att fira nyår, men jag stannar hemma eftersom jag har dialys i morgon och måste upp 04.15.

God morgon!
I natt fick jag sova i egen säng igen, den är då den bästa sängen för mej!!! 😉
Gott slut och jag håller tummarna för att 2018 blir bättre!
Ett ord på vägen?
"Vi bör använda det förflutna som en språngbräda, inte som en soffa!"
God middag! Här på östkusten varken regnar det eller snöar. Bara grått grått grått…