Intressanta rubriker
Det händer rätt ofta när jag klickar in på iFokus att någon rubrik i "Nya inlägg på iFokus" fångar mitt intresse och jag bara måste klicka för att se vart jag hamnar. Är det samma för er? En del rubriker intresserar mig inte det minsta. Kanske missar jag intressanta inlägg, vad vet jag.
Nu precis när jag skriver detta var det rubriken "Bettdjungeln" som jag blev nyfiken på. Kom i och för sig ganska snabbt på att det måste ha med hästar att göra, och ja, rubriken ledde mig till Ridsport iFokus.
Blir ni nyfikna på rubriker?
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Ja, jag brukar också hitta en del intressant i "Nya inlägg på iFokus". Fast jag brukar hålla markören över rubriken för att kolla vilken sajt det gäller, så därför såg jag redan innan jag klickade att "Bettdjungeln" handlar om hästar. 🙂
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#1 Hur menar du? När jag håller markören över rubriken så kommer rubriken upp i en liten ruta under, men inget om vilken sajt den tillhör. 🤔
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
#3 Om du tittar nere i vänstra hörnet av skärmen så ser du vilken sajt det är.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#4 Ja men visst! Då lärde jag mig något nytt idag. Tack! 🙂
Där fick jag också lära mig något nytt😃
/Maria
Jag tycker också det är roligt att kolla där, och det händer ju ibland att man hittar någon intressant sajt man missat tidigare :) Brukar även försöka tänka på rubriken när jag själv startar ett inlägg. Rätt rubrik kan locka många extra läsare
//Jessie
Läste precis en rubrik nu "svalt vörtbröd" och jag tänkte att det är väl ingen som äter varmt vörtbröd???
Det var en hund som hade käkat vörtbröd. Då hade det varit bra om man kollat vilken sajt det handlade om😃
/Maria
Det händer ofta. Men det är bara roligt att fladdra omkring på olika sajter
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#8 Så tänkte jag också när jag såg den rubriken. 😃
#0 Likadant här.
#4 Jaså! Nedre vänstra hörnet. Hur länge har det funnits??? Hahahaha
#11 Vet inte hur länge det funnits. Jag har bara varit med sedan 2015. 😉
Fast det är inget specifikt för iFokus. Det är så på andra sajter också. Håll markören över valfri länk så ser du vart den leder. Kan ju vara bra att kolla där om man misstänker att länken leder till någon skum sida.
Jag öppnar ofta inlägg med mystiska eller märkliga rubriker och tyvärr får jag väl säga, har jag oerhört svårt att låta bli att kommentera dem. Särskilt gäller det såna inlägg som i mina ögon är rent "flum", jag har så svårt för sånt.
Många gånger ångrar jag att jag sagt något, jag tänker att knäppskallar finns överallt och de blir bara fler och fler. Mina åsikter förändrar inget av det, så jag borde inte ens läsa såna inlägg. Knasbollarna får väl fortsätta att leva i villfarelser om att drömmar betyder något eller att det finns oknytt i stugan 🙂
Dricker ur fat var precis uppe under nya inlägg, tänkte först på typ ölfat men slog ganska snabbt om och tänkte att det nog var något djurrelaterat och det hade tydligen med kaniner att göra :)
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu