Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 394 ggr
Maria
1

Godmorgon fredag 1 december

Godmorgon på er denna första decemberdag🙂

Här har vi nollgradigt och jag ska strax ge mig iväg.

Hoppas ni får en fin fredag.

/Maria

[PeterTM]
1

God morgon 🙂

Här råder gråväder och 1 plusgrad, men uppehåll i alla fall. Idag är det dialys för min del, på söndag ska jag till min "privatfrissa" i köket och skala lite 😃 Första december, det rullar på och snart är det vår igen, toppen 🙂

aggeelin
0

Godmorgon! Någon plusgrad och lite blåst. Dags att dra till jobbet och göra klart två tentarättningar. Den ena har bra resultat - dem andra inte.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

worst
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Uj vad grått det var idag, fick tända lampan för att kunna läsa tidningen! Bifogar lite glitter och glamour för att pigga upp lite…

[Rhonda]
1

Morrn morrn. Grått här med. 

#3 Tack för glitter o glamour!

Fransu
0

God morgon!

Min fredag började inte bra. Hade ordentliga IBS-kramper och mådde så illa att jag inte fick i mig mer än lite blåbärssoppa. Chansade ändå och åkte till jobbet. Mitt mående var redan vid ankomsten till jobbet mycket bättre. Önskade att jag haft sinnesnärvaro och tagit med mig lite frukost till jobbet istället så jag slapp bli så hungrig som jag blev. Men nu har jag ätit lunch och är mätt och belåten.

Hoppas alla får en härlig helg.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Fransu
0

Jag och Harry var på skogspromenad. Harry hoppar på eget bevåg upp på en rotvälta och jag vill ta en bild när han poserar så fint. Plötsligt ramlar ett av frambenen igenom en hålighet och det var inte så roligt längre. Harry klarade sig utan skador, men inga mer rotvältor framöver om jag får bestämma.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Fransu
0

Nu fotade jag som du sa Maria, men så hamnade bilden upp och ner istället. Vad beror det på tro? Klickar man på bilden hamnar den rätt.

Maria
0

#6 Stackars Harry. Det var väl tur att det gick bra.

/Maria

flocken
2

#7 vänd på telefonen igen. Se om det blir någon skillnad Trött medvetslös. Är inte van att ha valp hela dagar. Men roligt är det ☺ håller på att ändra burar i bilen. Jobbigt & sliter på kroppen. Men måste då jag har fått in flera större hundar på dagis. Imorgon blir det Kalmar med en väninna. Julklappar Dålig bild. Kan ni tänka er att min Dexter hade den rosa selen när han kom till mig

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
0

Om man har telefonen "liggandes" och fotoknappen till höger som en vanlig kamera så brukar det bli rätt.

/Maria

Fransu
0

Ah okej, då höll jag telefonen åt fel håll. Jag och teknik= dålig kombo. 😃

Maria
0

#11 Haha, det är inte alltid så lätt😃

/Maria

citytjejen
0

Har jobbat i vanlig ordning, vardag som det är 🙂 Idag har jag ägnat mig en hel del åt konsultupphandlingar, kul men nu är jag lite trött i huvudet! Är hemma och smuttar på en espresso och ska ut och handla lite tillbehör till middagen. Mannen skramlar på i vår kombinerade klädkammare och miniverkstad och allt är som det ska ❤️

/Christina