Godmorgon onsdag 22 november
Godmorgon på er. mitt i veckan.
Det har snöat en massa inatt ser jag och vi har minut två grader nu. Tänk att det skulle komma snö redan i november.
/Maria
Läste precis att David Cassidy är död 67 år gammal.
Jag hade en kompis på 70-talet som hade bilder på honom i hela sitt rum. Jag var inte lika imponerad av honom men hon var tonårsförälskad i den söte pojken😉
/Maria
Godmorgon Alla får snö utom vi. Ska regna idag. Hoppas de har fel så det blir snö här oxå. Är tröttare än tröttast idag. Självklart ska båda barnen sova oroligt när pappa är bortrest.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
God morgon 🙂
Här är minus 4 grader, men ingen mer snö utöver de 3-4 cm vi fick igår natt. Jag drar till dialysen strax, "have a nice day" 🙂
Morrn! -3 grader och ingen snö. Än. De tjatar på radion och varnar för snöfall hela tiden. Hoppas jag hinner åka och jobba några timmar och komma hem innan det kommer.
Morrn morrn! Äntligen snöar det i Nybro!
#5 Uppdatering - nu regnar det 😡
Morrn, här var det -8 imorse när jag skulle gå ut med hundarna. Skön torr kyla istället för det råkalla eländet. Nu ska jag ta en kopp kaffe innan jag ska fotografera mig för byte av passerkort på jobbet🙂
#8 Vilket roligt foto haha. Jag känner med honom.
Hoppas att det går bra för Maxen. Hur märker du att han har UVI?
/Maria
#9 han går ofta på toa. Ser besvärad ut . Förvirrad - letar annat ställe än kattlåda att bajsa på. Har läst de gör så för att just då förknippar de kattlådan med smärta. Han har lite blod i urinen.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God morgon!
Idag ska det ju bli busväder, så jag låser in mej själv och slänger nyckeln… Tur att jag har en dator som förströelse!
Ett ord på vägen?
"Med lögner kan du ta dej fram i livet, men aldrig vända åter!"
#8 Härlig och så typisk kattbild!
#12 Hoppas det går bra för honom.
#10 Bra att veta.
/Maria
God middag!
Här har det snöat på morgonen och nu regnar det. Fick flytta undan några nedfallna tallar på vägen hem från jobbet. Dom hade knäckts av på grund av tyngden från snön. Tack och lov var det inga stora tallar så jag lyckades knuffa undan dom så det gick att köra förbi.
#8 Stackars Maxen som har uvi, inte skoj. Hoppas han får medicin så han snabbt känner sig bättre.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Fy satan vad kallt det var nu när jag gick hem. Visserligen 3 plus men det regnade från sidan och all snön slaskade.
/Maria
#15 Regnande från sidan är den värsta sortens regn och snöslask klarar man sig bra utan. Men skönt att komma in i värmen efter en sån promenad.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
#16 Ja jätteskönt😃
/Maria
#18 Så fina :-)
/Maria
Tack Maria ! 😀❤️ Katter är härliga djur med en egen Personlighet , mina söner säger att den ena Tjatte är Som mig o Knatte , den gråa är som han !
HH 🙂
Tja, hundmänniska som jag då är så vill jag ju såklart bestämt hävda att även hundar har personlighet. Jag har haft 6 hundar de senaste 30 åren och ingen har varit den andra lik. Nu har vi endast en labradortjej kvar som snart blir 12. "Lilla" Elsa. ❤️
Det blir nog inte någon mer hund efter henne.