Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 416 ggr
Maria
1

Godmorgon måndag 25 september

Godmorgon på er.

Nu är det måndag igen. Hoppas ni får en bra dag. Hos oss har vi 13 grader och jag är glad så länge man slipper ta på sig för mycket.

Jag ska strax iväg.

/Maria

[PeterTM]
0

God morgon 🙂

Här är regnigt och 12 grader. Mina måndagar är tämligen rutinartade, strax iväg till dialys. Tuffaste dialysdagen i veckan eftersom det är två dialysfria dagar över helger, vilket oftast innebär mycket mer vätska i kroppen att ta bort.

flocken
1

Godmorgon. Uppe innan 05 som vanligt. Dagishundarna har börjat komma. Ja känns som en normal måndag. Jo igår kväll. Klockan var 20.20 när det knackade på dörren. Jäkla alarm försäljare. Man går inte hem till folk vid den tiden. Framförallt inte barnfamiljer.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

aggeelin
1

God morgon!

Här är det mulet. Nu har det varit samma mulna väder en längre tid och det känns verkligen att det är höst på riktigt. Jag hoppas ändå på att det kan komma lite sol och fint än ett tag.

#2 Oj, så  tidigt! Jag skulle gå sönder om jag var tvungen att gå upp så tidigt.

Jag har plockat fram en varmare jacka och den var skön att ha för en stund sen när jag hämtade tidningen. Önskar er alla en fin dag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JMW
1

Morrn! Mulet men jag kan ana revor i molntäcket och täcket är inte så tjockt så solen kikar nog fram snart. Just nu 14 grader och natten har varit "varm".  Hängt ut en omgång tvätt och hoppas att det ska torka under dagen. Strax iväg och jobba några timmar.

flocken
0

Nu skiner solen. Alla hundar har kommit. Smörjt Dexters tassar med zink. Skyddar mot fukt. Antingen är han allergisk eller känslig mot fukt. Beställt nytt foder med fisk. Får se vad resultatet blir

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Soligajag1
0

Gomorron  .

Här är det kallt o ruggigt . 8 + bara , , grått ute .

Det är tydligen inte meningen att jag ska någon kurs ,  ramlade i Lördags kväll , slog i vänster knä , det blödde, + att jag stukade höger fot ordentligt . Så nu blir man hemma några dagar .  😕 

#2  Håller med , , dessa alarm försäljare är inte roliga .  

Det är dagis hundar du jobbar med , visst . 🙂

HH 🙂

flocken
1

#6 Jag driver hunddagis o pensionat i hemmiljö. Utbildade mig för några år sedan efter att i många år lagt hela min fritid med att hjälpa andra med sina sk problem hundar. Eller enl mig problem ägare 🙊

…………………………………..

[vandringen]
1

God Dagens i tråden 🙂

Kikar in lite snabbt och önskar er en fin Måndag 🌺

[[eskils_]]
1

#7 Tror som du att problemägare är ett mer passande namn.

Här skiner solen så trevligt idag och det är 12 grader varmt. Kanske blir en lika fin nästan-sommardag som igår. 🙂

Maria
1

Nu är jag hemma för jag flexade ut lite tidigare. Jösses vad varmt det var idag. Solen skiner och folk gick i linnen och shorts. Tur att jag var välklädd😃

/Maria

Maria
1

När jag gick hem från bussen så gick jag bredvid en man med en liten Chihuahua i koppel och när vi rundade en husgavel möte vi en stor röd katt. Lilla hunden fick fullkomligt fnatt och katten satte sig bara lugnt ner och stirrade på honom. Husse fick till slut ta hunden i famnen😃

/Maria

[[eskils_]]
1

#11 Duktig kisse. 😃

aggeelin
1

#11   en Cool katt! 😉

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet