Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkläder-smink-smycken
Läst 1005 ggr
Mooniq
2

Packa undan sommarkläderna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fikade med min ena bror idag och jag uppmärksammade jättebra plastbackar med lock hos dem (leksaker) - och de var inköpta på biltema. Jag tänkte till och åkte till Biltema och hittade 3 rejäla lådor med lock som rymmer 145 liter - så nu ska jag lägga undan mina sommarkläder, Superbra plastlådor som går att stapla och bära. Nöjd☀️🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
2

Jättebra lådor. Min man har sådana i din verkstad med en massa saker i som spillbitar av trä.

/Maria

Mooniq
1

Jag har i många år haft några banankartonger där jag stuvat undan sommar/vinterkläderna men eftersom de är lite öppna så blir det dammigt, så jag e jättenöjd med lådorna. ☀️🙂

Fridaaaa
1

Smart! :)
Jag har kläderna året om i garderoben, sorterar aldrig efter årstid :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mooniq
0

har inte så mycket garderober - därför måste jag göra så här 🙂

[PeterTM]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja såna har vi rätt många, två med Briotåg bland annat, sedan några med kläder och annat 🙂

Sedan brukar jag köpa Hammarplastlådor i olika storlekar med snäpplåsning att forsla slingersvansar i 😉 Jag har dessutom en högre sån som fuktbox till min stora sinaloa, hans fuktbox ryms inte i terrariet.

Fridaaaa
0

#4 Inte jag heller hehe har en :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[PeterTM]
2

Man kan behöva lådor även om man som vi har rätt mycket garderobsplats. Ungarna har varsin garderob i sina rum, vi har en hel vägg i vårt sovrum. Det är egentligen en kattvind, men jag har slagit ut väggen och isolerat upp utrymmet. Drygt tre meter att hänga galgar på, hylla ovanför och bra med plats för backar och lådor på golvet, bara draperi för, inga dörrar. 

Dessutom har jag byggt en liten klädkammare i garageförrådet där vi hänger ut vinterkläderna under sommarhalvåret i hängande plastgarderober. Där förvaras också ryggsäckar och resväskor.

Maria
1

Jag har snarare inte så mycket kläder att jag behöver packa undan för årstiden. 😉Våra garderober räcker gott.

Men lådorna är himla praktiska t.ex att ha i förrådet.

/Maria

JMW
1

Jag har inte heller så mycket kläder eller så trångt så jag måste stuva undan årstidsvis. Det hänger/ligger där det ligger året runt.

[vandringen]
2

Det där var verkligen praktiska lådor,vilket bra tips att ta efter 👍

flocken
2

Jag använder mina kläder året om. Har inte så mkt kläder. Klänning används året om. Shorts kan användas över leggings, likaså kjol. Linnen är ett basplagg här. Men lådorna är smidiga.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

aggeelin
2

Jag hänger ihop kläder med somriga färger och annat somrigt på galgar och trycker in dem längst in i garderoben. Känns alltid tråkigt att hänga undan sommaren :(

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
1

#0  WOW!! Vilka jyssta lådor , tack för tipset .  

Ska åka till Biltema o kolla, köpa dessa , för jag är i flytten nu, perfekt till sådana kläder man inte använder på vintern , sommarkjolar , klänningar , linnen ( annars har jag linnen även på hösten o vintern. Under tröjan. 🙂

Köpte kartonger på Biltema igår , 10 st -179:- , okej pris.  Nu kan jag packa o packa .

HH 🙂

Maria
0

#13 Jättebra pris🙂

/Maria