Godmorgon söndag 17 september
Godmorgon på er🙂
Här har vi 11 grader och duggregn så det känns riktigt murrigt. Idag ska vi iväg och småhandla lite saker. Apoteket bland annat.
Så ska vi rösta i kyrkovalet också. Jag brukar inte göra det annars men känner att det behövs denna gången. Annars så har vi inga planer.
Hoppas ni får en fin söndag.
/Maria
Morrn morrn! Här är såå dimmigt. Det börjar lätta lite nu och tempen ligger på 10 grader. Jag tänkte klippa lite gräs idag. Få se hur det blir med det.
Vi röstar inte, inte med i kyrkan.
Godmorgon! Ja rösta känns viktigt i år!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon Jag överlevde kvällen. Visste att mannen skulle vara överbeskyddande mot mig o det var han. God mat o bra underhållning. Både band o stand up. Nu ska vi strax gå å hämta hunden. Sen är jag lugn igen. Önskar jag hade lika bra självförtroende privat som på jobbet
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#3 Vad skönt 😉 Då får du verkligen koppla av idag.
Jag känner igen den där känslan när man bara vill att något ska vara över.
/Maria
God förmiddag 🙂
Här är soligt och 10 grader. Jag måste sitta någon timme innan medicinen tar, för just nu kan jag inte gå alls pga av smärtan i höfter och underbensstumparna. Två minuter tog det att bara ta mig nerför trappan från övervåningen.
#5 Hoppas att det släpper.
Vi har varit och röstat i alla fall. Det var massor med folk och t.om kö.🙂
Hittade jättefina kantareller också för 99 kronor kilot. Sist jag köpte så kostade de 249 kronor.
/Maria
Jag och frugan gick ur svenska kyrkan för 25 år sedan, så det valet går obemärkt förbi här hemma 🤐
Här har varit uppehåll och soligt hela dagen även om det är kyligt. Har också varit ute 1 timma på promenad till och från vallokalen. Hos oss var det väldigt lugnt, jag var ensam i röstlokalen. Såg endast 2 andra som hade varit och var på väg att rösta. Såg också i röstlängden att det oftast bara var 1 - 3 personer avbokade på varje sida.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!