Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 512 ggr
Maria
1

Godmorgon söndag 3 september

Godmorgon på er. Här är grått och 14 grader.

I går när jag la mig så låg jag och lyssnade på Kapten Röd😉

Han spelade på Slottskogsvallen och det hördes ordentligt hos oss. Hade jag kunnat hans musik så hade jag vetat vilka låtar.

http://www.gp.se/n%C3%B6je/musik/ikv%C3%A4ll-%C3%A4r-slottsskogsvallen-inget-annat-%C3%A4n-f%C3%A4rgad-r%C3%B6d-1.4595417

Jag har följt honom sedan han var lite eftersom det är en gammal kompis till min son.

/Maria

Mooniq
1

#0 Maria

När jag e hos min särbo så är jag i Majorna/Såggatan - så vi e ganska nära varann ibland =).

Jag har jobbhelg och just nu är det kaffe och slappa - tills det är dags att gå till tågen igen kl 15. Blå himmel och solsken - blir en fin dag i Munkedal. ☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
0

#1 Ja det var nära🙂 Min mamma växte upp på Såggatan.

/Maria

aggeelin
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Hemma igen! Och nu när vi är hemma så är det skönt men när jag är i värmen vill jag inte åka hem!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0

#0 jag gillar också kapten röd. Länge sen jag hörde något från dem.

[PeterTM]
2

God förmiddag 🙂

Grått här, 15 grader, men uppehåll, så det kanske går att vara ute och greja lite på eftermiddagen ändå, bara jag få bukt med smärtan i benen. idag får jag böta för att jag kunde gå såpass bra igår, för nu tog jag mig knappt ner för trappan. Jag har tagit ett par alvedon, men det tar ju ett tag innan de börjar märkas.

Här är vår lilla knasboll på promenad på tomten igår kväll.

aggeelin
0

Det är en söt knasboll du har Peter! Trevligt med promenad. :)

aggeelin
1

Nu när det är kallare ute har paprikorna fått flytta in igen. Nu kan det inte bli för varmt för dem

Maria
1

#5 Hoppas att du snart blir bättre Peter

#6,7 Oj vilken skörd🙂

Jag har varit iväg och kramat barnbarnet. Han är sååå fin och det går inte att slita sig ifrån honom❤️

/Maria

aggeelin
1

#8 Det ska bli minst ett tiotal röd Spetspaprika också. Om allt går bra Härligt med små barnbarn!