Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 472 ggr
Maria
0

Godmorgon söndag 27 augusti

Godmorgon från ett grått Göteborg med 15 grader.

Det har hällregnat inatt. Igår var det riktigt svårt att somna för att regnet lät så.

Idag är min sista "lediga" dag. Jag har varit hemma i 5 veckor. Tre veckors semester och de sista två veckorna har jag varit sjukskriven, Det är skönt när allt återgår i normala gängor igen. Jag hoppas jag får bukt med huvudvärken och det verkar faktiskt som medicinen fungerar. Jag har inte lika kraftigt ont nu om man säger så nu. (Fast det kunde varit bättre)

/Maria

aggeelin
0

Godmorgon! Idag varierar vi morgonutsikten lite…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

bilden ville visst i inte med. Hoppas nu att huvudvärken blir bättre Maria!

Maria
0

#2 Wow vilken bild. Jag har redan glömt ifrån var?☺️

/Maria

aggeelin
2

Det här är Parga i Grekland. Så bra här!

JMW
0

God morgon, grått med regntung himmel. Några mm har kommit. Ingen värme heller, 13 grader.

Innedag helt enkelt och det passar mig. Fortsätter i mitt arbetsrum idag för att bli klar för leverans imorgon.

Druckit kaffe och slöat runt på internet. Maken och hunden sover än, det är så skönt att sitta i morgonstunden alldeles själv.

Maria
0

Så var det ja🙂 Denna tiden i Grekland brukar vara så underbar. Vattnet brukar vara varmt och inte så många turister om jag inte minns fel.

/Maria

aggeelin
0

Vi är snart på gång mot badet. Vattnet är säkert varmt. Jag var i igår kväll och badade benen. Vi bor på ett litet hotell och rummet är litet men utsikten fantastisk. Bara katterna som saknas…

Fransu
0

Maria, jobbigt med huvudvärk.

Idag ska här bakas, städas och lagas mat i stora lass. Vi ska få hem lite folk på söndagsmiddag. Många vill komma och se vårt hus vi köpt. Ska jag vara ärlig så är jag inte sugen på att få hem folk idag, men det är bara att köra igång.

Hoppas ni alla får en fin söndag!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

aggeelin
1

Det är tydligen svårt att få med bilden. Här är ett försök med en hälsning från mina fötter.

Maria
0

Haha. Klassiska fotbilden.

/Maria

[PeterTM]
0

God middag 🙂

Här är soligt, men än så länge ganska svalt, 13-14 grader. Ont i höfter och ljumskar idag, tog nog i för mycket igår. Ryggen är alltid lika ond, spinalstenos rår ingenting på. Jag ska ändå ut och dona tänkte jag, måste mata slingersvansar bland annat.

[PeterTM]
0

Maria, visst är det den 27e idag?

Maria
1

#12 Haha, att jag alltid ska trassla till det😃

Jag ska genast ändra.

/Maria

Maria
0

Läste precis att Älvsborgsbron är avstängd på grund av en räddningsinsats (jag bor alldeles i närheten) och det vet man ju vad det handlar om😕 Det händer ganska ofta och man kan bara hoppas att det går bra.

/Maria

JMW
0

#14 Usch då. jag tror jag vet vad det då handlar om. 

Nu verkligen häller regnet ner.

Tarotstollan
0

Halvklart med lite solsken just nu. Har varit på ett försenat födelsedagsfirande i släkten, vi fick bl.a. smaskig jordgubbstårta!🤤

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!