Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 469 ggr
Maria
0

Godmorgon fredag 7 juli

Godmorgon från ett grått Göteborg med 14 grader.

Jag ska iväg till jobbet strax och i eftermiddag ska jag till sjukgymnasten igen. Får se vad som händer denna gång då jag gissar att hon fått svar från ortopeden.

/Maria

JMW
0

God morgon från ett lika grått väder här med 14 grader. Få se vad som händer för det är utlovat 20-25 grader. Nu iväg och jobba!

aggeelin
0

Godmorgon! Hör skiner solen. Är på väg på utflykt. #0 Hopas att besöket går bra, Maria!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är jag på väg mot Utö!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
1

#3  Go eftermiddag 🙂 

Jisses vad tiden rann iväg , Tog en morgonpromenad , , ( äntligen mår jag bättre , ingen feber ) orkar mer. 

Satt ute i solen en stund och njöt med en bok. ☀️ + frukost , sen då.

Sen iväg igen till centrum , lämnade in cykeln till den Nya Cykelakuten 🙂Fick den lagad med än gång, byte av innerslang + ytterdäck , + koll och olja , pumpade däck . Jisses va nöjd jag blev . Så gullig kille !! 🙂

Lämnade böcker i Biblan , träffade en gammal kompis som jag inte sett på länge, Vi babblade o babblade . . tiden rann iväg . Vi hade jobbat på samma instans / Lasarettet men olika arbeten / hon som undersköterska o jag som köksa.  

Nu blir det då sen lunch , , 🙂 bestående av sallad + lite kassler som jag steker och äter till. 

HH 🙂

Maria
1

#3, #4

Vilka härliga sommarbilder och vilka innehållsrika dagar ni har😉

/Maria

sisa
1

Hej härinne, redan en vecka in i juli och ännu ingen sommar att lita på. Tur man har semestern framför sej! Har Du kanske redan haft semester? Trevlig Helg, hoppas solen lyser på Er alla!

sisa

[[eskils_]]
0

#3 Härlig sommarbild! ☀️ 

Passa på och njut, för imorgon tycker SMHI att det ska regna i Östra Svealand.