Godmorgon fredag 7 juli
Godmorgon från ett grått Göteborg med 14 grader.
Jag ska iväg till jobbet strax och i eftermiddag ska jag till sjukgymnasten igen. Får se vad som händer denna gång då jag gissar att hon fått svar från ortopeden.
/Maria
God morgon från ett lika grått väder här med 14 grader. Få se vad som händer för det är utlovat 20-25 grader. Nu iväg och jobba!
Godmorgon! Hör skiner solen. Är på väg på utflykt. #0 Hopas att besöket går bra, Maria!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#3 Go eftermiddag 🙂
Jisses vad tiden rann iväg , Tog en morgonpromenad , , ( äntligen mår jag bättre , ingen feber ) orkar mer.
Satt ute i solen en stund och njöt med en bok. ☀️ + frukost , sen då.
Sen iväg igen till centrum , lämnade in cykeln till den Nya Cykelakuten 🙂Fick den lagad med än gång, byte av innerslang + ytterdäck , + koll och olja , pumpade däck . Jisses va nöjd jag blev . Så gullig kille !! 🙂
Lämnade böcker i Biblan , träffade en gammal kompis som jag inte sett på länge, Vi babblade o babblade . . tiden rann iväg . Vi hade jobbat på samma instans / Lasarettet men olika arbeten / hon som undersköterska o jag som köksa.
Nu blir det då sen lunch , , 🙂 bestående av sallad + lite kassler som jag steker och äter till.

HH 🙂
#3, #4
Vilka härliga sommarbilder och vilka innehållsrika dagar ni har😉
/Maria
Hej härinne, redan en vecka in i juli och ännu ingen sommar att lita på. Tur man har semestern framför sej! Har Du kanske redan haft semester? Trevlig Helg, hoppas solen lyser på Er alla!
sisa
#3 Härlig sommarbild! ☀️
Passa på och njut, för imorgon tycker SMHI att det ska regna i Östra Svealand.