Godmorgon måndag 12 juni
Godmorgon på er från ett grått Göteborg med 13 grader.
Hoppas ni får en fin måndag.
/Maria
Här har regnat hela natten men det verkar klarna upp, så det kanske blir en solig dag ändå. Här är just nu + 12, 5. Hade planer på att gå ut idag men vet inte om jag orkar, får se senare hur det blir.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
God morgon 🙂
Regnar nu och det har regnat hela natta. Jag åker till dialysen strax och slipper bekymra mig över vätan 😉
Här regnar också nu så det blir till att ta på sig bra😉
/Maria
Godmorgon! Regnet fullständigt vräker ner och det är väl bra för grundvattnet.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Morrn! Samma här. Regnat hela natten, 18 mm har det kommit. Jag är så glad att vi klippte gräset igår. Det började regna igår kväll, nån timme efter vi klippt klart.
Dessvärre gör inte detta något för grundvattnet. Det skulle behöva regna veckovis om det ska nå ända ner.
#7 Han är för fin Maxen🙂 Ni har ett sådan härligt uterum.
Jag har nyss kommit hem från jobbet. Nackdelen när man jobbar som ensamvarg och är borta så är det ingen annan som tar över utan det samlas på hög.
Mitt finger har äntligen slutat blöda😉
/Maria
Nu har posten kommit och jag har fått en tid hos en ortoped redan nästa vecka på Spinecenter då Sahlgrenska har så långa väntetider.
Jag har en svag förhoppning att min värk kommer av halskotorna som inte är OK.
Positiva besked på hjärnröntgen. Inga tumörrecidiv. Nu har det gått 6 år så jag börjar bli kaxig😃
/Maria
Å så härligt med positivt besked Maria!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Javisst. Man blir lika glad varje gång.
Den typen av tumör jag hade kan komma tillbaka när som helst eller aldrig så jag satsar på aldrg😉
/Maria