Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 379 ggr
Maria
0

Godmorgon tisdag 13 juni

Godmorgon på er från ett Göteborg med sol. Det blåser en hel del och är 16 grader i skrivande stund.

Hoppas ni får en fin tisdag.

/Maria

Expat-Tokyo
0

Här i Tokyoområdet har ei en väöldigt regnig dag. (Och EM).

Juni är ju fö regnmånad här.

/Stefan S.
Vill du hjälpa till att göra JAPAN iFokus till en riktigt bra plats?

aggeelin
0

Godmorgon! Här hänger regnet i luften. Jag ska på skolavslutning med barnbarn och lyckades ta med regnbyxor istället för regnjacka…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
0

Mårning. I Munkedal skiner solen och det blåser lite lagom. Ledig dag för mig och jag ska åka till Göteborg om en stund. Lite fika, lite shopping och krama särbon såklart 🙂 Jag uppskattar att kunna vara ledig en vardag - det är guldkanten på att jobba skift & helger. Så solsken och promenader blir dagens aktiviteter förutom  fika och lunch såklart ☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

JMW
0

Morrn! Blåsigt som attan, mulet och endast 15 grader.  Min trädgårdspysslardag blir nog inte av om inte solen kommer fram.

[PeterTM]
0

God förmiddag 🙂

Här blåser det och regnar, 12 grader. Måste få upp partytältet över mitt arbetsbord så att jag kan utnyttja mina lediga dagar, men just nu ska jag iväg till protesverkstan, fjärde omgången hylsor nu på det nya paret. Jag börjar misströsta, tänker att jag får nog gå med de 17 år gamla proteserna jag har i evighet.