Godmorgon måndag 6 mars
Godmorgon på er från ett Göteborg med snö och några minusgrader.
Jag ska strax ge mig iväg till jobbet. Brrrrr
/Maria
Nu är jag på jobbet och oj vad snö det hade kommit för att vara Göteborg.
Plogbilar överallt och folk körde faktiskt väldigt sansat.
/Maria
Gomorron , Oj oj , min migrän känns bättre idag , lite ' matt' bara , Ska göra ordning lite frukost. 😀 Ta en kopp te . Ha en fin dag alla ! 😀
HH 🙂
#2 Hoppas det försvinner helt under dagen.
/Maria
Godmorgon! Burr så kallt det är! Mars-kyla är något jag inte gillar. Det blir något speciellt när det är kallt i mars.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon. I natt har temperaturen varit nere på -27 grader i min del av landet. Nu har det mulnat på och termometern visar -15. Ha en fin Måndag! ❄️⛄️
God eftermiddag! Vilka trevliga trådar ni gör.! Hoppas det inte gjorde något att jag hoppade in igår 😅 Här snöar det idag också! Vi var ute på en trevlig hundpromenad i skogen i morse och såg spår från ekorre och rådjur. De hade irrat runt en hel del. Snart dags för lunch..annars händer det inte så värst mycket här idag jo jag ska åka upp och handla på Ica. Yay!
God eftermiddag 🙂
Just hemkommen från veckans första behandling. Kallt i morse för att vara här och nu, minus 9 grader. Knallsoligt hela dagen.
Nr6 Hoppa gärna in ¨här!
#5 Minus 27!!! Oj så kallt, jag som fryser inne just nu 🤐
#8 tack! :-) Ätit en god paj med lite tomat och paprika till. Det var gott! Just nu blåser det ute och jag funderar på vad jag nu ska hitta på.. Hoppas solen tittar fram imorgon.