Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 625 ggr
Maria
0

Godmorgon söndag 5 mars

Godmorgon på er från ett trist Göteborg. Regnet häller ner och det är 2 grader ute. Det ska uppenbarligen komma snö enligt rapporterna så vi får väl se hur det blir.

Idag har jag inga större planer.

/Maria

sjukkatt
0

# 0

Godmorgon!

Här i småland är det mulet och blåsit. Idag ska vi besöka en hundutställning samt äta en, förhoppningsvis, god lunch ute i Öhr.

Hoppas alla på forumet får en trevlig södag!

JMW
0

Morrn! Vaknade till ett helt vitt landskap. Kommit massa snö under natten. Den fortsätter att komma ner, på tvären. 

Var just ute och fyllde på till fåglarna efter en kort hundpromenad. Det var INTE speciellt behagligt.

aggeelin
0

Godmorgon! Dags att gå upp! Här var det något snöstormsliknande igår. Få se hur det är idag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Sjuttan
0

God morgon! Så gott att få ta del av denna morgonhälsning! Här i norra Skaraborg är det dom hos JMW . Har nyss varit ute o gett hö till fåren och fyllt på vatten. Skönt att komma in igen. Aa.

"Jag är inte tillräckligt ung för att veta allting".
Oscar Wilde.

[PeterTM]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag 🙂

Här är strålande solsken och 1 minusgrad. Småtittar på Vasaloppet och fixar med upptining av slingersvansarnas mat.

Tarotstollan
0

Här är mulet, lite blåsigt och  + 0,8 grader. Det har snöat här under natten och det har väl kommit ca 2 cm men det har börjat att smälta bort.
Nu skall jag strax iväg och gratta mamma som fyller år i morgon egentligen.
Ni får ha en trevlig söndag!☀️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

aggeelin
0

Iskallt ute! Känns som 15 minus! Huvva!

Maria
0

Nu snöar det stora "tefatsflingor" hos oss. T.om. katterna var vita i pälsen efter en liten runda ute.

/Maria

Maria
0

Här kommer vår levergryta. Det var gott för det var så länge sedan.

/Maria

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Maria
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu kom bilden med😃

/Maria

sjukkatt
0

#12 smarrigt!! Här började det snöa nu ikväll. Blir spännande och se hur mycket det kommit imorgon bitti.

aggeelin
0

#9 å så gott det ser ut! Det blir så sällan så det smakar extra gott!