Godmorgon fredag 20 januari
Godmorgon på er.
Tjohooo, det är fredag😃
/Maria
God morgon 🙂
Två plusgrader, halt så in i bänken ute. Snart iväg till dialys, hoppas jag få åka i morgon också, mådde så illa av uremisk förgiftningssymtom i måndags efter två dagars uppehåll.
#1 Då får vi hålla tummarna att du får en tid imorgon också.
/Maria
Hoppas det blir bättre Peter!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Har haft en lite udda vecka. Min man har varit min taxichaufför till jobbet. Jag som cyklar överallt jag ska och jag känner mig så beroende. I söndags när jag var på väg till stan fock jag något i framhjulet på cykeln och det tog tvärstopp. Mitt knä tvärstoppade mot underlaget. Jag är glad att det bara blev en liten, liten fraktur på insidan av knät (precis där korsbandet fäster). Nu har jag en "ställning" på benet som begränsar min rörelse.
#5 Stackars dig Agge. Hur länge ska du ha den ställningen?
/Maria
Vet inte om jag förstod rätt. Ska på återbesök på torsdag. Fick för mig att de sa något om bort då men tror att jag missuppfattat. Ny röntgen då. Hoppas på mindre restriktioner för rörelse.
Usch ja. Knän ska man vara rädd om😉
/Maria
Ja. Knän är bra är ha! Rörliga knän!
#5. Å, det ser hemskt ut! 😮Gör det ont? Krya på dig!🤗
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Det ser mycket värre ut än vad det är. Gör nu ont bara precis vid den lilla sprickan. Igår ont pga överansträngning i yttre "sena" men nu bättre. Jag får ta av ställningen i duschen och när jag sover och det är skönt.
👍 Skönt att höra!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!