Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 520 ggr
Maria
0

Godmorgon onsdag 4 januari

Godmorgon på er från ett nollgradigt Göteborg och det har blåst väldigt inatt.

Jag ska strax ge mig iväg till jobbet.

/Maria

Mooniq
1

Mårning. Tiden rinner iväg och jag har varit ledig sen 17 december. Flyttat och stortrivs. På måndag är det dags att börja jobba igen. Tror banne mig att det blir fler semestrar i december - den värsta månaden på året för mig. Mörkt, kallt och vinterdepressionen hänger mig i hasorna. Den här december har bara kört förbi i 180. Nu bor jag lite mer ute på landet, med hästhagar runt om - balsam för själen. Nära till centrum och buss om jag behöver det. Bra promenad/cykelstråk runt omkring. 2017 blir ett bra år 😃☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
1

Ditt nya ställe låter härligt.

Hoppas att du känner dig bättre snart. Vi är ju i alla fall på väg mot ljusare tider.

/Maria

aggeelin
1

Godmorgon! Dags för frukost! Har skottat lite snö för frukost idag och det blir mer sen. Det här snöat och blåst ihop stora drivor.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Leifsdotra]
0

Godmorgon i snöyran! 

Har lämnat yngste sonen hos min pappa, han brukar alltid vara med morfar minst en heldag varje lov. På sommaren blir det mer. 🙂

Det var inte så kul väder att köra i idag, det snöade rejält, var oplogat och så denna snörök från mötande bilar 😮 Men jag tar det hellre lite lugnt såna här gånger än att stressa för att komma i tid. Jag får väl jobba in det en annan gång!

JMW
0

Gomidda! Jag är så glad att vara hemma igen. Resan till och från jobbet var INTE kul idag. Snö och halvstorm är ingen bra kombination på vägarna. När jag kom hem var det skottat och fint. 

#1 Vad mysigt det låter!

Maria
0

Här snöar stoora snöflingor just nu.

/Maria

Maria
0

Nu är jag hemma och det har faktiskt blivit liggandes snö ute. Inte mycket men det är ganska vitt😃

/Maria

Tarotstollan
0

Här har bara kommit ca 2 cm snö så gräset sticker upp och trottoarerna är nästan bara, vilket säkert gör dem jätte hala. Just nu - 7, 2.🌛

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

JMW
0

Det blev ca 1 dm snö här.  Nu har det klarnat upp och de hårda vindarna är borta. Just nu -8 och det känns nu när vedspisen fått brinna ut. Nu dags att nana kudden.

[PeterTM]
0

God natt 🙂

Vi har fått drygt 30 cm snö sedan igår natt till nu och det snöar av och till hela tiden. Vi har skottat fem gånger hittills för att hålla uppfart och alla gångar rena. Det är -8° just i detta nu, men temperaturen är i fallande, så det blir definitivt kvar på backen. Det är för övrigt min favorittemp vintertid eftersom det inte funkar att salta vägen när det är såpass kallt 😃och jag bara avskyr när de saltar vägarna.