Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 571 ggr
Maria
0

Godmorgon måndag 12 december

Godmorgon på er.

Idag är det minusgrader ute. Igår var det plus 7 grader så det växlar.

Jag ska strax ge mig iväg till jobbet.

/Maria

JMW
0

Morrn! Det växlar verkligen! Här har vi -8 och det kom snö igår kväll. Snön kom i nollgradig luft och nu sitter den som berget på min bil. Har nu lyckats sopa av den någorlunda. Suck…

aggeelin
0

Morrn! Vi har också minus åtta och jag behöver leta fram ett par varmare vantar. Hoppas att det är plogat ute så att cykeln kommer fram.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Leifsdotra]
0

Godmorgon från vinterlandet.

I fredags när jag åkte hem var det barmark i princip överallt, nu är det vitt överallt. Det kom jättemycket snö lördag-söndag, till barnens och hundarnas stora glädje. Tyvärr har minstingen åkt på influensa eller nåt liknande, fick hämta honom på skolan i fredags och sen sov han nästan hela dagen. Igår var han ute korta stunder eftersom han så gärna ville, men pigg är han INTE! Så pappan är hemma med honom idag, får se om jag får äran att vara hemma imorgon. Hoppas att han inte smittat oss andra, för på lördag kommer bonusdottern som bor 40 mil söderut hem till oss och ska fira tidig jul ❤️

aggeelin
0

Ja nu är det fint med snö (inte med förkylning). Min cykel stod i vår carport och var helt översnöad. Det visade sig att bromsarna frusit ihop så nu står den inne på jobbet och tinar upp. När den kommer hem ska den få stå i skjulet och ha det snöfritt.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[PeterTM]
0

God eftermiddag 🙂

Här har vi skottat tre vändor under helgen och i morse var det 14,5 minusgrader.

Maria
0

Oj vad snö ni har.

Här har solen lyst hela dagen och ingen snö alls.

/Maria

Tarotstollan
0

Här har vi frost och det är jättevackert men det skall ju bli varmare, så det lär väl försvinna i morgon. Just nu är det - 4, 3 och igen mulet.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!