Godmorgon onsdag 2 november
Godmorgon!
Här har det snöat men inget ligger kvar som tur är. Det ser inte heller ut att vara halt. Jag hoppas kunna vänta med dubbdäck på cykeln än ett tag. När det gäller vägen till jobbet så finns det en som är bättre och mindre risk att den är hal. Det är skönt. Nu är det dags för frukosttallriken och sen iväg ut i blåsten.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Wow, redan snö???
Här är fortfarande plusgrader så vi får se när den första snön faller.
/Maria
Det tycks som om det är stor varning för snö och halka här. I norra länsdelen ligger den kvar
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God eftermiddag 🙂
Här regnar det, men temperaturen ligger runt 0, så det nog gosigt halt till natten. En del snö ligger kvar här fortfarande. I Uppsala fanns ingen snö alls. I Östervåla 7 km norrut, fick de mycket mer än vi och där är det fortfarande helt vitt trots regn.
God kväll skriver jag för det känns som kväll nu när det är så mörkt.
Nu har jag äntligen bevis på att "jag är jag"😃 Vi har varit på passpolisen och hämtat våra pass och jag mitt ID-kort. Hopplöst när båda har gått ut. Jag har ju inget Körkort som ID heller.
Där var kö kan man säga och en stackare i alla kassorna som betjänade både ansökan och hämtning av pass/ID.
Det stod en lapp om att det var långa köer på grund av sjukdom.
/Maria
Vaknade i morse och då var snöyran ett faktum! Var faktiskt lite mysigt att gå hemifrån och ila iväg till jobbet! Nu är jag hemma och äter en skål yoghurt och sen ska jag iväg till yogan. Kommer sova gott efter det ikväll!
/Christina
#5 Jag har gått på yoga några gånger och jag gissar att det är väldigt bra men för mig funkade det inte.
Jag har uttalad bålataxi vilket innebär att jag är väldigt ryckig i mina rörelser och kan inte hålla kvar en rörelse alls. Jag gissar att många undrade vad jag gjorde där😃 Det var en stor grupp och jag placerade mig längst bak.
/Maria
Vad synd att yogan inte funkade för dig! Det gäller ju att kunna hålla positionerna, och det är svårt ibland även om man inte har bålataxi. Jag brukar alltid hålla mig längst bak i salen, känns mest bekvämt så 🙂
/Christina