Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 388 ggr
aggeelin
0

Godmorgon torsdag 13 aug

Godmorgon på er! En ny dag är på gång+

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Godmorgon från Göteborg med bara 6 grader ute.

Moritz vår äldste katt är besvärlig nu. Han brukar ha en period på våren och en på hösten då han är alldeles galen och inte riktigt vet vad han vill.

/Maria

Maria
0

Ny blev jag så osäker på vilken dag det är att jag var tvungen att gå in här i tråden. Jag fick för mig att det var fredag😃

/Maria

JMW
0

Godmorgon!

Jag är ny här och har inte skrivit så mycket än. Ska bättra mig. Jag finns här i östra Småland och vi har knappa 6 grader. Var just ute med Elsa. Min älskling. En hund alltså… 😃

aggeelin
0

Vilken tur att det bara är torsdag. Har massor att göra. Och har fått en del gjort också. Det var tur att jag kom på att jag måste förbereda mig inför morgondagens jobb. Höll på att glömma. Inte bra. Har haft för mycket annat i huvudet.

DesK
1

God förmiddag. Maria, du får inte skrämmas så 😉 Om det hade varit fredag idag, så hade jag haft jättebråttom nu. Torsdag och fortsatt städning mm står på mitt schema 🙂

/Désirée

[PeterTM]
1

God afton 🙂

Jag har mått lite dassigt idag, men ändå försökt att vara ute och jobba lite med ditt och datt. Känner mig frusen inuti fast jag kallsvettas lite hela tiden.

Jag har en fundering om den här sajten håller på att dö ut, aktiviteten är löjligt låg med tanke på att det finns över 1300 registrerade medlemmar. En sådan här tråd som denna till exempel, brukade ha fyra-fem gånger så många poster tidigare jämfört med idag. Andra, som exempelvis lektrådarna, går supertrögt, bara tre-fyra medlemmar är med på Hänga Gubbe till exempel. Varför sker detta, var är alla?

DesK
0

PeterTM hoppas att du snart får må bättre.

Tror att en förklaring är att det numera är så många sajter här, så det funkar inte längre lika bra med lektrådar mm

/Désirée

Maria
0

Att denna sajten har tappat betyder mycket på att ingen kan ersätta Cristine. Det var liksom Cristine som var "hela livskvalitet" och t.om Leffe tyckte det var en svår sajt att ta över.

Det är många sajter som har lekar och nu finns ju t.om Lekar iFokus så jag gissar att det har en liten förklaring…men bara liten.

/Maria

aggeelin
0

Aktiviteten varierar. Ordtråden har några omgångar ovanligt fort att fylla och jag har några gånger haft svårt att hinna med. Vi är några som är här ofta och andra som är här ibland.

Tarotstollan
1

Vaknat sent idag och bara slappat.
Fick se alldeles nyss att termometern stod på + 0,2, så jag fick hastigt plocka in blommorna som fortfarande stod på balkongen. Hoppas att de klarar den snabba temperaturförändringen bara.
Nu får de stanna inne resten av tiden de blommor, det är 5 Pelargonier och så 2 samplanterade Margeriter.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Vixxen
0

Men, vänta det är väl inte augusti nu?

Tarotstollan
0

Nej, sist jag kollade almanackan var det Oktober!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Maria
1

Haha så roligt. Det har ingen märkt förrän inlägg  #11

/Maria