Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: ordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 443 ggr
aggeelin
3

Fredag och helg- äntligen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad gör du i helgen? Jag har haft en intensiv vecka och tog helg redan 15.45. När jag kom hem la jag mig i soffan I uterummet för att blunda lite. Genast kom katten Maxen och la sig på mitt bröst - välmående och spinnande. Snart kom också Minkompischarlie och la sig så nära han kunde dvs på mina lår (Maxen tar plats). En mysig början på helgen och än så länge ligger vi kvar

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2

Här syns båda katterna!

aggeelin
2

Det är varmt och skönt med en katt på magen!

Karmatarerskanise
0

Ska fixa lite på min cykel. Och ikväll ska jag tvätta. Har inget annat planerat och det är skönt :)

Trevlig helg!

Aleya
0

Vila upp mig då jag inte har någon röst kvar. Den försvinner lite nu och då. Har haft ont i halsen i några dagar nu. Så tycker det borde försvinna snart. Ska tvätta imorgon och kanske spela lite pokémon go.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

aggeelin
2

Ett litet glas rött vin. Det var länge sen! Kameran får glaset att se stort ut ;)

Maria
1

Så härligt med katter när man vilar Agge.

Skönt med fin cykel Hera.

Krya på dig Alyeja.

Här blir det lugnt. Min man jobbar imorgon men inte så många timmar.

/Maria

Tarotstollan
0

#0-2. Fina kissar!
#3. Skönt att ha en cykel. Det önskar jag också att jag hade en men det är så mycket krossat glas överallt så alla jag känner som har cykel får hålla på och byta däck ofta.
#4. Tur du inte behöver ropa på Pokémonenrna!
#5. Ja, det kan vara gott med ett glas emellanåt och riktigt koppla av och njuta av sin ledighet. Jag har en oöppnad box rosévin stående här men eftersom jag är förkyld och inte känner mig ok, så dricker jag inget.

Ja, det är skönt med helg men här blir det ingen lugn sådan, i morgon  skall jag iväg på målar kurs och på söndag skall jag på födelsedagskalas!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Karmatarerskanise
0

#7 Ja det är skönt. Jag hoppas jag får behålla den här. De två jag hade innan den här blev stulna utanför huset jag bodde i innan. 

Nu har jag flyttat och hyr en mopedbox. Så för att stjäla den måste man bryta sig in i huset, sedan in i min låsta galler box och sedan klippa låskedjan.

Vill behålla den här eftersom den är helt ny. Dom andra var begagnade. 

Det jag måste fixa nu är baklampa, få till rätt höjd på sadeln och ställa in vinkeln på styret. Kände mig som ett fån när jag cyklade innan idag eftersom jag misslyckades med att ställa in sakerna rätt. Hade knäna i hakan och händerna i axelhöjd kändes det som ;)