Godmorgon söndag 26 juni
God morgon!! Nu har jag semester och det känns så skönt. Åker iväg idag på min årliga kurs i lappteknik. Sedan blir det att vara i stugan och greja. Längtar redan dit. Hoppas ni alla haft en trevlig midsommar!! 🌸
Godmorgon allesammans.
Idag är det grått och mulet i Göteborg men 20 grader varmt så det är "tungt" väder.
Igår somnade jag till tonerna av Bruce Springsteen i fjärran.
/Maria
Godmorgon, , 🙂
Det va ett tag sedan , jag är en Morrontupp, , älskar att kliva upp i ottan o sitta vid datorn o skriva eller läsa denna bok.
Önskar er alla en Underbar Söndag med mys eller pys!! Kram // 🙂🌺

Min deckare just nu!
HH 🙂
God dag! Har inte kommit upp ur sängen än, har ätit frukost och kollat på tv härifrån i några timmar nu… Ska väl kravla mig upp snart och ta mig ut, kanske åker jag till Mall of Scandinavia för lite shopping 🙂
/Christina
Jag har sovit länge och sen sorterat och plockat in tvätt. Nu tar jag det bara lugnt framför datan och tvn. Vi hade lite åskregn och muller i ottan och sen var det mulet men nu på kvällen har solen kommit fram igen.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Godkväll!
Haft min faster och mina kusiner på besök här under helgen, och idag var vi till Mariebergsskogen och tittade på djuren i Lillskogen. Till kvällen fick jag äntligen mitt efterlängtade midsommarfirande (även om vi bara kunde fixa maten då, inte sällskapet och midsommarstången).
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!