Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 769 ggr
aggeelin
0

Nu är det helg!

Vi är på teater! Befrielsefronten. Om när vi hade en våldtäktsmän i stan. Var gör du?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Leffe
0

Jag ska nu se hockey på tevet, följa bandyn på datorn och i natt se tennis i teven. Jag sportnörd - icke då

Fridaaaa
0

Tar det lugnt, precis slängt in tvätt, så nu ska jag leta upp någon bra film :) Svårt att hitta nu när man sett så mycket :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Carrosh
0

Igår var jag på intervju, sen fikade jag med en vän och åt middag med en annan på stan. :) Nu ska jag strax iväg och simma och ikväll blir det 30-årsfest. =)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Maria
0

Vi ska strax iväg och veckohandla. Snuset är snart slut också😉

/Maria

aggeelin
0

#4 Utan snus i tre dar´ försmäktar vi på denna ö! ;)

Maria
0

#5 Haha😃

/Maria

aggeelin
0

Vi ska ha sambons ena son med familj på mat tidig kväll så jag måste iväg och handla. Städa lite.

Mirinda
0

#4 Utan tobak blir det ett elände. Måste dock erkänna att jag nyttjar den mer ohälsosamma sorten.🚬 

Undrans om jag ska vara lite extra "onyttig" och blanda mig en romtoddy ikväll. Jag går omkring och huttrar🥶 och halsen svider (naturligtvis röker jag ändå lite). Det är inte ett dugg kallt här längre. Tyvärr är jag rädd att jag håller på att bli rejält förkyld. När man fryser av det skälet finns det inget som värmer så gott som en romtoddy. Ska rota i skåpet efter farinsocker. Hett vatten och rom får jag inte ner annars.

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare