Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 628 ggr
stina63
0

God morgon 19 januari

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Antar att de har snöat rätt mycket vissa ställen i vårt avlånga land,
Här har de snöat väldigt lite i går kväll, Inte mycket alls, Skönt för de blir så mycket kaos när snön kommer
Skönt för barnen för dom älskar snö
Jobbar kväll tittar in senare när jag har jobbat

Ha en skön tisdag

Fridaaaa
0

Redan den 19e inte klokt!

God morgon förresten 🐱

Snöar inte, inget jag gillar, vi har tillräckligt ändå tycker jag. Jag längtar grymt till vår & sommar nu! Är så sjukt trött på kylan. Hundarna älskar dock snön men jag är trött på det nu hehe.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

Så söt hund, Fin vinterjacka, De behöver de små hundarna jacka när de är kallt ute
läste att de har varit halka i Skåne.,. många bilar har kört av vägen
Sedan i Göteborgs område har flyget stängt bussarna kör inte tågen stängda och en del skolor är stängda och bilar insnöade,
Jösses säger jag bara

Fridaaaa
0

#2 Ja här i Blekinge har det varit rejält kallt nu några dagar, igår när bilden togs var det -8 grader :/ Kinesen vi har, har inte kunnat promenera senaste dagarna, bara ut i trädgården och in igen för kylan :(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Leffe
0

I morgon ska jag äntligen iväg och prova en arbetsstol. Hoppas den kommer underlätta för ryggen.

Mirinda
0

#4 Hoppas du hittar en stol som passar dig. 

En bra stol är superviktig om man sitter mycket vid datorn. Jag hade en hel del bekymmer med ryggen när jag hade sånt jobb. Till slut fick jag hjälp av en ergonom, som kollade så att jag fick en jättebra stol och att den blev rätt inställd.

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

stina63
0

God natt. Har lagt mig tittar på masch på 7 an. Hoppas du hittar får en stol som passar dej Leffe. Natti till er alla

Tarotstollan
0

Vi fick mellan 10 -15 cm med snö under natten. Det var fint medan det höll på och snöade men nu under dagen så har det varit jobbigt att gå i det. Plogarna har inte hunnit med, så det är bara plogat på trottoarerna, vill man gå någon annanstans så blir det att pulsa i drivorna.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!