Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 809 ggr
[VSK]
17

Till sajtvärd Leffe

Jag är inte så superaktiv här precis, men har varit mer aktiv förr om åren. Så jag känner så klart till att du mantlat nya rollen som Sajtvärd här. Jag läser här då och då men skriver ju inte så mkt. 

Eftersom jag känt dig Leffe ett antal år genom det samarbete vi har på bandysajten, pratar med dig via telefon ett antal ggr samt även fått äran att träffa dig IRL ett par ggr, så vet jag att du är en kämpe ut i fingerspetsarna med den smärtproblematik du ibland har för mkt utav.

Ville bara tacka dig offentligt för att allt arbete du gör här och på många andra sajter. 

Det är ju inte för intet som du ibland kallas för Mr Ifokus 🙂

[Tuulikki]
2

Vad fint skrivet VSK, självklart förtjänar Leffe de fina orden🌺

[VSK]
1

🙂

stina63
2

Så fint skrivet VSK till Leffe,
Vi är glada över ha Leffe som Sajtvärd på LK

[VSK]
1

Ja stina63, det är tur vi har Leffe.

Han är den enda jag känner som har en 36-timmars klocka för den delen 😃

Maria
2

Bra skrivet. Kan bara instämma.

/Maria

[helga21]
1

Instämmer i det du säger om Leffe ❤️

Tarotstollan
1

Instämmer, fin eloge till Leffe!👍🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Farwuq
1

👍

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Leffe
6

Tusan nu blir jag rörd, generad och tårögd. Jag är inte mer än någon annan och de som håller fart på sajten är stina63 och aggeelin samt ni medlemmar. Så det är ni som ska ha all beröm.

citytjejen
1

Kan bara hålla med övriga, du gör ett jättebra jobb här och det känns som att du är en bra person dessutom! 🌺

/Christina

Vixxen
1

Leffe du gör ett jättebra jobb!                                                                                                             Men en sån där 36-timmars klocka vill jag också ha! 👍

snigelpiga
1

Även jag instämmer. .

🌺 till Leffe.

Mirinda
5

Jag uppskattar att Leffe tog på sig att vara värd här, fast han har så mycket annat som han är engagerad i på iFokus. 

Det är ordning på honom också. Det blev lite strul med trisslotten jag vann i julkalendern. Jag väntade rätt länge på att den skulle komma fram. Trodde att den kommit bort bland alla julkort posten hanterar så års. Rätt vad det var så kom det ett PM från Leffe, där han frågade om jag hade fått den. Strax därefter låg lotten i brevlådan. Och då var det inte ens han som skulle ha sänt den från början.

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare