Godmorgon torsdag 7 jan
Godmorgon på er alla!
Ute är det 22 grader och det är dags att cykla till jobbet. Tur att det inte är så långt.
Önskar er en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
är den 7/1-2016 idag
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
oj här går ni händelserna i förväg. Jag råkar fylla år idag så då är det den 7:e😃
#0 22 plusgrader? Eller 22 minusgrader?
Jag är fortfarande sjuk, feber som går upp o ner, så blir bara till att vila idag, titta på filmer och serier och gosa katt. Hon har legat på mig här nu ganska mycket när jag legat i soffan, håller mig varm och håller sällskap 🙂 Världens gosfis är hon!
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
2.. grattis 🌺
ha en bra dag alla pysslare .
kika gärna in på min hemsida www.nogg.se/spiiidis1
#2 Grattis!
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Tack tack :)
God förmiddag 🙂
Här är klart och soligt väder, 22 minusgrader. Fågelbordet har många besökare nu och i morse var det tomt. Jag var ute och fyllde på och de här två domherrarna var först nere, de måste ha suttit i någon trädtopp och väntat, för annars är det alltid talgoxarna som bor här som är först.
God kväll
Idag var de inte så kallt,
På väg hem stack jag in till frissan tänkte höra om hon hade en tid nästa vecka
Tänk ibland har man tur, för hon hade fått en återbud idag.. Så jag blev klippt känner mig piggare nu,, så skönt.,
Ledig tre dagar så underbart
Idag har varit en jobbig dag med mycket ont och en sväng till akuten med ingen väntetid alls.
Det börja i alla fall lätta en aning så det var nog bara ett litet bakslag. Återbesök på måndag klockan 07.
Det har kommit ett fint täcke snö ute och det är i skrivande stund -4 grader.
/Maria
Hoppas på bättre dag imorgon!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Kram Krya på dej Maria,, Blir bättre och bättre