Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 982 ggr
annia1
0

God Morgon 28 December

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar alla god morgon.

Kom några cm snö igår så det blev vitt på backen och lite ljusare ute, men nu är det på väg ner mot nollan och blir det så, så lär snön hinna töa bort innan jag kommer upp idag. Ska bli skapligt väder enligt prognosen. 

Idag skänker jag en extra tanke till dig maria som läggs in idag och som opereras imorgon. Blir annorlunda nyår för dig. Du får ha det så bra det nu går. Bilden idag är till dig.

Bild från pixabay.

.

Gittan
1

Hoppas Maria kryar på sig.

Vad gott det ser ut.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Maria
0

#1 Tack🙂

Jag är på väg om en liten stund. Jag har sovit som en stock i natt så jag är inte särskilt nervös.

/Maria

[peter54]
0

God förmiddag 🙂

Soligt och klart väder här, 10 grader kallt och dessutom ett tunt snötäcke som uppstått under natten, kanske 3 - 4 cm. Nu ska jag till "jobbet" 😃

flisan708
0

God eftermiddag!!! Kollar nu på JVM Sverige- USA, så kul att kolla på dem. Har fått en ny ovana och vara uppe sent och sova länge på förmiddagen. Tycker handen sakta men säkert blir bättre vilket glädjer mig, det fanns nog någon mening med detta med. Önskar er alla en fortsatt bra måndag!!!! Lycka till nu med operationen Maria, ta emot smärtis och plåga dig inte. Du tjänar på det i längden om du tar smärtis, då behöver du mindre på sikt. Vet vad jag talar om efter åtta år med mycket nyopererade patienter.

Carrosh
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag!

Haft en hel del magvärk i natt och hela dagen.  Gick iväg för att handla lite och retat mig ganska rejält på den undermåliga sandningen här. Höll på att halka sönder och samman när jag kom ut från porten, då de sandat på andra kanten, men inte där folk går. Hela gångvägen är det en halvmeter smal strimma med minsta möjliga sand, men inget där folk verkligen går. Parken man går igenom för att komma till centrum var ännu värre. Där hade de kört runt i en cirkel, med en kal fläck i mitten. Börjar undra vem som faktiskt satts på att sanda..

Men, men.. Nu har jag gnällt färdigt för i dag. :) Man måste få gnälla av sig lite ibland :P

Nu blir det till att bara rå om mig själv och koppla av hela kvällen :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Maria
0

Till #0 Jag missade din fina bild. Det låg någon reklam över i mobilen så här kommer ett sent Tack.

/Maria

Tarotstollan
0

Lycka till med operationen Maria!🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

stina63
0

Godkvälls på er

Varit en lång dag för mej, Fick jobba extra efter arbetstiden slut,
Nu är jag helt slut Men har en fridag i morgon
Ha en skön måndag

[peter54]
0

Nu börjar det äntligen likna vinter, 13 minusgrader och vitt på marken 🙂

Tarotstollan
0

Här har slasket frusit och det är - 1,7 just nu.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!