Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 578 ggr
aggeelin
0

Godmorgon söndag 20 dec

Godmorgon på er - även om det är lite sen morgon här ;)

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Godmorgon.

Det är grått och trist ute men det är varmt😮

/Maria

Fridaaaa
1

Morgon!
 Över 10 plus inte. Såg en geting med imorse. Snart jul - tja känns inte som det :(

Såhär vill vi ha det på julafton! Detta är december 2012

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Toyan
0

God förmiddag!

Ha en fin 4 advent i pyssel & stök🙂

[peter54]
0

God eftermiddag 🙂

Dåså, efter gårdagen är jag nu väl på väg mot 70-strecket. Lite imponerad av mig själv är jag faktiskt, jag som man sa inte skulle bli 25.

Här är 12 plusgrader och det blåser ordentligt. Tänk att det var 10 grader på midsommarafton.

stina63
0

God middag

Somnade väldigt sent i natt Hade så svårt att somna, i och med de så missade jag tvätten. Men fanns fler tvättetider, Men kom på jag har ingen tvättmedel.
Så de blir cykla iväg till affären.
Ps Glöm inte skriva i kalendern,.
Ha en skön söndag

MariaG
0

God eftermiddag.

Varit iväg en sväng till stugan och tittat till. Passade på att ta ett dopp i sjön, 4 grader var det.
Pratade lite med tyskarna, som skulle vara där över jul. Fick en flaska hemmagjord likör.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

stina63
0

Tvättar nu i kväll och jag känner mig inte bra alls,, Oro i magen, Inte roligt får hoppas att de går över snabbt som attans,,
Jösses MariaG, fick läsa om de. De var vågligt att ta ett dopp

Maria
0

#6 Det var modigt.

Jag badade vinterbad en säsong för många år sedan och då minns jag ett dopp när det var 4 grader. Tyvärr hade vi ingen brygga att hoppa i från så vi fick gå ut och det var ganska långgrunt.

Fy attan säger jag😛

/Maria

MariaG
0

Brukar bada året om :)

/ Maria. med-arbetare på Sommar

[peter54]
0

Numera badar jag inte alls, det är alltför komplicerat, men om jag skulle göra det behöver det vara 25 grader i vattnet 😉