Nu är det helg!
Som jag har väntat! Eller … jag har haft så galet fullt upp denna vecka och verkligen längtat efter två lediga dagar! Nu ska jag verkligen njuta! Hur har du det? Längtat efter helgen?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Nu börjar bedövning snart verka!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
Alla dagar är helg för mig som inte jobbar 😉
Ja, jag längtar till att få åka till kyrkogården imorgon och gå på minnesgudtjänst för min dotter och min mormors man.
Ja nu är de helg., ,Härligt jag börjar inte jobba förrän den 23 november
Sitteri fåtöljen med ryggstöd och lutar mig. Ska göra det en stund. Sambon har fått ett presentkort från jobbet på en restaurang så vi ska gå ut och äta sen. Så skönt att bara bli serverad! Kanske återkommer med bild på maten.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Min helg börjar inte förrän imorgon bitti. Har en natt till, men sen har jag semester i 2 veckor också, äntligen! :) Blir lite städning, tvättning och packning i helgen, sen åker jag iväg hem till Sthlm en tur i nästa vecka. :)
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Underbart med ledig helg!!! Det blir tvättstuga och städhelg!!! I morgon tänkte jag ta en tur till kyrkogården och tända ljus för mina nära och kära. Finns några underbara människor som jag saknar!!!
Härligt med helg! Jag jobbar på kontor så är alltid ledig om helgerna. Min käre man for precis iväg på fallskärmskonferens i Karlsborg över helgen så ska jag nog mest vara själv och göra lite smått och gott! Vi brukar inte fira allhelgona/halloween eller vad det heter så denna helg är en vanlig helg för mig. Fick precis ett ryck så det blir tvättstugan och städning av lägenhet denna fredagkväll 🙂
/Christina

Jösse vad ni är i tvättstugan och städar!
Jag sover mest på helgen!
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
Haft galet mycket på jobbet i vecka, det skall bli så skönt att sova lite längre i morgon 😃