God Morgon 6 Oktober
Önskar alla god morgon.
Här är det kallgrader för första gången. Knappt en grad kallt, men kanske dags att börja vänja sig vid morgonfrost i alla fall.
Hoppas ni får en bra dag.
Bild från pixabay.com
.
God morgon!! -1 grader ute, fy…. Men nu är det höst så det är väl vad som väntar. Bilen blev fin igår och den luktade gott efteråt. Hämtade även glasögonen hos optikern igår med de preprogressiva glasen. Nu ska jag väl se bra i några år hoppas jag. Idag blir en kul dag, dels ska jag väva ikväll men problemet är att det är samtidigt som ett partylite visning men jag har en plan. Måste även fixa en överdel till byxorna jag hittade igår, ska på klassfest på fredag. Klassfesten är med dem jag pluggade med på högskolan, det var 10 år sedan i somras vi tog examen. Njuter av min semester, men den är dyr. Tur det dröjer med semester sedan. Önskar er alla en skön tisdag!

God morgon🙂
Har inte varit ute än men det blåser som sjutton och ser ut att bli regn.
Önskar alla en fin dag, oavsett väder🌺
Tror de blir kalasbyxor under långbyxorna när jag ska cykla till jobb.. Ser kallt ut
Nyss uppstigen. Ska på drop in sjukgymnast idag. Hoppas få övningar till ryggen och benen.
God eftermiddag 🙂
Här är soligt och fint, 8 grader. Jag håller på med montering av en ny varmkompostbehållare.
Morrn morrn!
Precis klivit upp och dricker lite kaffe. Min sambo klev precis innanför dörren 😃
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Jag får väl säga godkväll. Imrse var det minus 8 här!
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Go kväll , idag hade jag på mig långbyxor för första gången på länge , brrrrr va kallt !