Det är en länk om kungens bil😉
/Maria
Jag laddar numera som man "ska".
Förr så laddade jag alltid mobilen under natten. Det batteriet blev ganska snabbt kasst och jag köpte ett nytt originalbatteri men det var också ganska dåligt så det slutade med att jag köpte ny mobil.
Den gamla mobilen blev liggande avstängd på en hylla och en dag så upptäckte min man att hela mobilen var bullig. Som en citron till formen. Vi öppnade den och då hade batteriet svällt😮
/Maria
Jag gör nog fel. Laddar inte förrän telefonen är helt urladdad och stänger av sig själv. Och jag laddar alltid tills det är 100% fullt. Jag trodde det var bästa sättet
Det har funnits laddare till iPhone som inte var brandsäkra, vilka kunde orsaka brand. Orsak var att de laddade med en strömstyrka som var fyra gånger för mycket. Dessa laddare byttes ut av Apple på garanti, men väldigt krångligt sätt. Titta på vilken modell laddaren har. ( Axxxx) ?
haha ja de stämmer jag tänkte först lägga in om ni har pengar över så kan ni köpa kungens bil… Men ändrade mej glömde bort att ta ny kopia på den sidan som de gällde
Jag slarvar lite mellanåt., sätter den på laddning men ibland så hinner jag somna. De är inte bra,, Får skärpa mig där
Jag har en gammal Nokia 3310 och ibland laddar jag den när det bara är 1-2 streck kvar på den av 4 möjliga streck. Flest ggr brukar det vara när den piper att batteriet är på väg att dö eller är helt dött. Har bytt batteri 1 enda gång i den.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!