Godmorgon söndag 20 sept
Godmorgon på er! På er som kommer upp tidigt och till er som sover lite längre. Jag sitter i en bil på väg hem från Arlanda. Det var mycket folk som var på väg hem samtidigt så det tog extra tid att komma på rätt väg. Idag kommer de "små trollen" och äter lunch med oss. (barnbarnen ). Det ska bli roligt det var ett tag sen. Jag önskar er alla en riktigt skön dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Önskar alla en trevlig söndag.☀️ Skall väl vara uppe en stund till men är faktiskt trött, så vem vet jag kanske kommer i säng före kl. 6!😉
Ljuset blinkade till här för några timmar sedan och jag trodde vi skulle få åska nu under natten men nu när jag kontrollerade "blixtkartan " för en stund sedan då hade det svängt av upp över Göteborg.😕
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
God mårgon. Jag blir nog vaken med i. Några timmar till. Det är ju så trevligt att vara uppe 😝 jag ska på söndags middag hoss farsgubben min. En härlig tradition igentligen.
God morgon!
Jag är vaken ett par timmar till, jag med. Blir förhoppningsvis lite städning och en eftermiddagspromenad med en granne när jag sedan vaknat, innan gubben kommer hem från jobb i stugan.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
God morgon!! Solen skiner, hoppas det blir lika vackert och varmt som igår. Gårdagen var en toppendag, jag och min granne hade heldag med marknad och loppisar. Vi har bott grannar i många år men aldrig umgåtts förens den sista månaden. Har inga riktiga planer idag men det känns skönt. Önskar er alla en skön söndag!!

God morgon på er🙂
Svårt att sia om vädret än så länge,både mörka moln och flikar av blå himmel.
Blir en dag med diverse pyssel och en promenad.
Skön söndag till er🌺
God kvälls
Har jobbat hela dagen, Delad tur. Nu är de dags att snart lägga sig, Ska upp på morgonen jobba igen
Ha en fortsatt fin söndag