Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 634 ggr
aggeelin
0

Godmorgon middag 19 sept

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Sista dagen i Grekland och jag njuter av frukost och fin utsikt.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
0

Godmorgon agge och till er andra som tittar in Kännas konstigt inte få se läsa flera nya inlägg från cristine. Men vi får fortsätta i hennes anda som hon ville ha de. Så blir de. Agge njut av sista dagen av semestern. Välkommen tillbaka. Jag jobbar kväll önskar er alla en skön lördag

aggeelin
0

Ja visst är det konstigt utan Cristine. Hon kommer att vara saknadav oss alla. Jag är snart klar med frukosten och snart ska jag bada så mycket jag kan idag.

stina63
0

Ha bra dag sista semesterdagen,. Jag själv ska iväg två veckor i november, Då flyger jag till Grand Canaria

stina63
0

Jag vill bara meddela er alla en sak. LK kommer fortsätta i den andan som de har varit hela tiden cristine har haft LK.
Ha en skön lördag

Fridaaaa
0

Inte så god morgon förmig :(

Min ena kanin rymde igåroch idag hittades hon, somnade in i min famn :(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

* 5 Beklagar Frida men bra ni hittade henne.
Massor med kramar till dej ❤️

stina63
0

Nu ska jag snart iväg måste fixa till mej cykla till jobb

Önskar er alla en skön fin lördag

Maria
0

God förmiddag.

Det känns så tomt utan Cristine😕

Stina, härligt att LK kommer att fortsätta.

Agge, njut nu av din sista dag i paradiset….

Så ledsamt att höra Frida

/Maria

[peter54]
0

God eftermiddag 🙂

Det är rätt fint väder idag, så jag är ute och jobbar mest. Den här sidan känns lite svår att vara på för mig just nu, det går inte att inte tänka - var är Cristine, men så påminns jag och blir liksom sorgsen och obenägen att skriva någonting alls.

#5 Vad tråkigt, vad hade kaninen råkat ut för?

Fridaaaa
0

#9 Något djur som bitit henne, hon hade sår på huvudet och halsen/kinden, inte stora djupa. Och väldigt chockad :(

[peter54]
0

#10 Jaha, katt kanske?

Fridaaaa
0

#11 Nej tror jag inte, tror det är något vilt djur. 
Men vill inte spekulera så mycket i det

[peter54]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God afton 🙂

Nu är uteverksamheten avslutad och alla verktyg inplockade. Jag satte upp ett överstycke över ingången på mitt bygge för att använda upp spillbitarna. Nu är det bara lite målning kvar innan jag kan sätta upp knutbrädorna, sedan är det klart 😃

Tarotstollan
0

Ja, det blir tomt här inne efter Cristine!😕
Fina semesterbilder, aggeelin! Är du utvilad nu?
Ledsamt med kaninen, Frida! Skönt ändå att ni hittade den, så att ni fick reda på vad som hänt den.
Det blev ju riktigt bra bygget, Peter! Där kan älgar och rådjur gå in sen om det blir för mycket skjutande eller regnande för deras smak!😉

Själv har jag inte haft det för roligt, grälat med en kompis som vägrar se sina problem som h*n bara vill lasta över på andra.
Antagligen kommer vi inte att umgås längre! Vet ärligt talat inte om jag är lättad eller bara ledsen.🤪🤔

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

stina63
0

Tjusig blev peter.,,.

stina63
0

Tarotstollan de är inte roligt när man grälar med en vän,. Hoppas de ordnar sig till slut
Kram

Tarotstollan
0

#16. Nej, det är verkligen inte roligt men vad skall man göra när man sagt till dem om och om igen i snälla ordalag och de inte fattar, utan man är tvungen att ryta till och de då står där helt oförstående! Bara vänta och se vad som händer nu!🤦‍♂️

aggeelin
0

#14 jag har haft en underbar vecka och känner mig laddad! Kom ven nu inatt. Får lägga mig tidigt på söndagskvällen så är jag pigg på måndag.

Tarotstollan
0

#18. Vilken omställning det blir bara på några timmar för dig, varmt och gott och sen blåsigt och kallt här hemma.

aggeelin
0

#19 ja det blir det. Vi har haft varmt och ca 26 - 27 grader i vattnet så nu blir det att kännas kallt. Tar en stund att bli van men sen är det som vanligt igen. Det har varit väldigt skönt med värme och avkoppling