Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 597 ggr
Cristine
0

Vad gjorde du

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

den bästa sommardagen detta år? 

Var var du?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Carrosh
0

Räknar den bästa sommardagen med en händelse, mer än väder. Och den bästa sommardagen var en kväll ute hos vänner i deras nya hus. Vi grillade och åt gott, umgicks och bara hade en fantastisk kväll! Vi fick i samma veva med oss en massa bär hem från deras trädgård. De kunde inte ta hand om allt och bad oss gå loss på buskarna. Det var både svarta och röda vinbär, krusbär och nypon. Men det som gjorde kvällen så underbar var just sällskapet och stämningen. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Intehärutandär
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ingen specifik dag heller, då hela sommaren varit jobbig. Men jag kommer alltid bära med mig att mormor äntligen fick en rullstol och vi kunde ta henne med ut. Då vi var till våra gravar (familjegrav och Jasmines bredvid) t ex. Eller Säterstampen.  Då vi var ner sista gången till mormors särbo och sa adjö var också fint. Att få den chansen medans han levde.

Tarotstollan
1

För min del får jag väl säga Hundutställningen 27-28 Juni.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[peter54]
0

Min bästa sommardag var/är den lediga dag när jag får vara hemma och jobba på det jag valt att jobba med. Den här sommaren har mitt projekt varit den stora redskapsboden som ännu inte är färdig, det hade den varit om inte så många dagar i juli varit regniga 🙂

Afturelding
0

Det jag kommer komma ihåg bäst är nog antingen Naturhistoriska museet i Göteborg, eller när vi var på Q&A med George R.R Martin (som skrivit Game of Thrones) 🙂

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Thotis90
0

I Gävle och förlovade mig med min karl 😍

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Cristine
0

Det var väldigt varierat!🙂

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.