God morgon 10 augusti
God morgon på er!! 12 grader hittills idag, lär nog bli varmare. Idag skulle jag egentligen ha jobbat men jag jobbade heldag i lördags så nu är jag ledig måndag och tisdag. Så nu känns det som att jag har lite semester. Vaknade dock i vanlig tid som jag brukar. Vad är era planer för dagen? Själv ska jag städa. Ha en skön måndag!!
´God morgon!
Ja du var tidigt uppe nu när du kunde sova..städa undan så du kan njuta av dagen, det ska jag göra!
Idag får vi se om grävningen på gården kommer igång
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#1 Mycket bra idé!! Vad händer på din gård? Vad ska grävas?
Hela tomten bakom gården ska grävas upp och jämnas ut…. alla stora stenar ska bort,senare ska stuga sättas dit…allt är försenat.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon på er alla
Istugan är de kyligt men skönt, Nästan så jag vill ha på mig en tröja.
Flisan då är du ledig två dagar de är skönt även om du har jobbat mycket under helgen.
Cristine städat redan. Då har du varit uppe tidigt.
Får hoppas de sätter igång med grävningen.
Jobbedag är de. Jobbar kväll idag
Ha en skön måndag
Godmorgon på er! Min sista semesterdag idag sen är allt tillbaka till du vanliga igen! Inga riktiga planer för dagen. Det blir nog en cykeltur och förhoppningsvis ett bad i sjö.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Så trist Agge sista semesterdagen.. De går fort när man är ledig. Rent för fort. Njut av sista semesterdagen
God eftermiddag 🙂
Hemma igen efter dagens dialys, jag har längtat dit sedan igår eftermiddag, avskyr långuppehållen med förgiftningskänslan som följer med två dygns uppehåll.
Här är varmt och solsken, men jag orkar inte så mycket nu efter behandlingen, lågt blodtryck för att det var mycket vätska att dra bort, hela 2,8 liter, fy bubblan.
Igår hittade jag några enorma maskrosblad, det längsta var 55 cm 😃