Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 764 ggr
stina63
0

God middag 4 augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ingen morgon tråd. Alla är ute nu när solen och värmen har kommet. Ska ut pyssla om i trädgården.

[peter54]
0

God eftermiddag 🙂

Ja nu är det hett som ett "fullkorn" för mig och jag måste ta paus varje kvart för att palla med, blodtrycket hamnar i skosulorna när det är 25° i skuggan som nu.

Maria
0

Åh jag som äntligen kan ta av mig den tjockare tröjan😃

/Maria

[peter54]
0

#2 Haha, blir det ännu varmare får jag nog ta på en dykardräkt och fylla på kallvatten i den. 😉

aggeelin
0

Sommar idag! Här har vi 22 grader! Hurra!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Min man håller på i badrummet och han svettas så det droppar från näsan. Han svettas väldigt lätt så han får inte glömma att dricka.

Han åkte på riktiga kramper av vätske/saltbrist när han var i Korea eller så var det Oman och det är obehagligt.

När han var på sjön förr och "gick på värmen" som de sa, så åt besättningen salttabletter.

/Maria

stina63
0

God eftermiddag

Idag blev de varmt. Fick plocka av sig igen. Hehe

Tarotstollan
0

Varmt och jobbigt. Andra dagen med huvudvärk, yrsel och illamående. Det är så jobbigt när det blir så för jag kan inte njuta någonting av den lilla värmen som har blivit, därför att den kommer för fort och för varmt med en gång.😕

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Cristine
0

Hääärlig utedag och lagomt varmt för mej, vet inte hur många grader det var.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

27 Grader har det varit om inte mer, Jobbigt är de för killarna (katterna)speciellt Hugo tycker inte om de.. Sur butter blir han märker jag.

stina63
0

Det har börjat mullra i skyn. Mörkt är det åskmoln ser de ut som

Tarotstollan
0

Ni kanske redan sett denna sidan men spännande är den och brukar kolla med jämna mellanrum om åskan är på väg häråt.
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=sv

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

stina63
0

Tack tarostollan. Åskar regnar har sig. Skönt rensa upp