Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 628 ggr
Cristine
0

God morgon den 3 augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår hade vi åska på eftermiddagen…en smäll sen var det över och för det tog jag mig in.😓 

Dotter rusade och stängde av allt och där satt vi och väntade. Närvitittade ut efter 10min var alla åskmoln borta.

Nu lovas det iaf finväder hela veckan!😃

Ha en bra dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[peter54]
0

God morgon 🙂

Här är soligt och klart just nu, men lite blåsigt och bara 14 grader. Jag ska iväg på dialys, ha en bra dag alla 🙂

flisan708
0

God morgon!! 13 grader och sol. Dags att jobba långvecka igen. Igår tvättade jag alla fönster och bytte gardiner. När jag tog sista fönstret kändes det som en kamp mot att hinna före regnet. Jag hann!! :-) Tycker ni som jag att det känts väldigt höstlikt sista veckan? Nu blir det kaffe, kvällsjobb väntar idag. Önskar er alla en skön måndag!!

Fridaaaa
1

God förmiddag!

Haft fullt upp hela helgen! I fredags lämnade vi iväg hundarna, och på lördagen åkte vi iväg på bröllop, sov där med så kom hem igårkväll efter att vi hämtat hundarna igen (saknade dem grymt mycket!).
Men var helt underbart bröllop och haft en toppenhelg! Synd att tiden gick så fort bara ❤️ Var på en ö som heter Vållö. Såhär underbart var det ❤️

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Carrosh
0

God eftermiddag! Vaknat nyss, då jag vänder på mitt dygn inför nattveckan.  Väntar på att sambon ska komma upp från sin eftermiddagsvila också, så kan vi gå ut och leta lite svamp. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[VSK]
1

God dagens gott folk.

Det blåa fina vädret vi hade tidigare är utbytt mot grått.

stina63
0

God eftermiddag
Solen skiner så skönt idag. Varmt är de 21 hela grader. Jag klagar inte
Pågarna klagar inte för dom låg ute i inglasningen där var varmt som katten
De var så mycket svalare skönare inne i huset.
Konstigt hehe
Ledig resten av dagen hel ledig dag i morgon
Då ska jag hålla på med trädgården lite
Ha en skön måndag

Carrosh
0

Vi hittade lite kantareller! :D Lyckades också få i mig 4 vildhallon jag sprang på. Såg även att lingonen börjat komma. Hittade en stor jätteklase på ett ställe, som såg lite trevligt ut.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!