God morgon den 22 juli
Vaknade tidigt som vanligt..jag trodde jag skulle få sova längre idag då jag gick till sängs kl 4
Kanske måste jag sova siesta i trädgården, jag har en dux dyna därute. I förrgår skulle jag vila där och sov 2 timmar
Önskar er en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon!! Kvällsjobb igår, slutade senare än normalt men så blir det ibland. Ledig dag!!! Skönt med tanke på starten på jobbet men nu är jag inne i det igen. Har flera idéer om dagen men det blir vad det blir. Ha en bra dag!!
God morgon!
Ingen bra dag idag, känner mig inte på topp direkt. Helt mör och trött i skallen, får se vad dagen har att erbjuda dock. Vädret är tråkigt och grått också..
Medarbetare på Chinese Crested ifokus.
Godmorgon på er.
Läser att idag är det fyra år sedan det hemska hände i Norge på ön.
Jag minns att jag var hemma och hade TV:n på och följde attentatet i Oslo och så bröt man sändningen om att det hänt något på någon ö och jag minns att jag blev lite irriterad för jag tyckte man borde lägga fokus på sprängningen. Det kunde väl inte hända så mycket på en liten ö?????
Usch så hemskt.
/Maria
God morgon
Ny dag jag har min ryggvärk ännu, Men inte så som i måndags. Då trodde jag inte att jag skulle överleva. Men jag överlevde hehe
Ha en skön onsdag.
God dag LK:are, sista semesterveckan för mig nu. Mannen min jobbar och jag har min egna tid dessa dagar! Inledde dagen med powerwalk och magövningar. Om ett tag ska jag ta mig in till staden och luncha med en god vän och även kolla vad reorna har att erbjuda 🙂
/Christina
Godmiddag! Jag har badat här på Österlen! ca 16 grader. Isande kallt men badat har jag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God eftermiddag.
Vi har varit på en liten nostalgitur till platser vi var mycket som unga.
Varit en sväng på Orust och besökte Göksäter som kallas för Orusts Ullared och vi gick in och vände i princip.
Köpte det underbara brödet i Varekil som ligger kvar på samma ställe som när jag och min man var barn.
Vi åkte via Henån till Uddevalla och gick en sväng på Bohusläns museum vilket alltid kan rekommenderas. Vi åt även en god lunch där.
Åkte sakta genom Stenungsund bland annat på hemvägen där vi tillbringade vår första tid som "nyträffade"
/Maria