God morgon 19 juli
2015-07-19 06:2
Konstig känsla men varje gång jag skriver juli i tråden så känns det som att jag ljuger, här sitter jag med 2 tröjor och ett täcke runt hals och axlar.Jag fryser!!
Önskar er en lugn och vaarm dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon!
Sitter här med min frukost, ruggigt väder ute också.. tycker vi kan hoppa direkt till hösten så man slipper besvikelsen på denna sommar.
Idag ska sambon övningsköra med en vän och jag ska vidare och leta efter garn och stickor, om jag inte finner något får jag väl beställa över nätet vilket jag tycker är synd då jag helst ville börja redan igår.
Sedan är det tvättstugan och jag ska agera chaufför åt svägerskan som behöver handla lite :)
Medarbetare på Chinese Crested ifokus.
Morgon!
Idag blir det kalas för sambons systerson, tänk att han redan är 1 år! Kommer ihåg när de kom hem från sjukhuset, så liten och nu redan 1 år!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

God morgon🙂
Fin bild Cristine. Det kan ju bli varmt i augusti , så ge inte upp☀️ Här är det 15 grader och sol just nu.
Ha en skön söndag🌺
#3 Ja hoppet tappa rman aldrig konstigt nog😃
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon
Håller med konstig sommar.. Håller på fixa till mej. Ska jobba kväll.
Ha en skön söndag
God morgon!! I morse var det trögare än trögast att gå upp. Tänkte gå upp 06 för att testa inför morgondagens jobbstart efter semestern. Lyckades inte!! Gick upp 0740, sorterade tvätten och gick till tvättstugan. Nu är alla gardiner nerplockade, tänkte i alla fall ta två fönster idag. Borde ha gjort det tidigare i veckan men, jag tyckte att jag ville göra annat. Grått å mulet ute men det kanske vänder under dagen. Ha en bra dag!!
Regn kallt och rusk!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet