God Morgon 18 Juli
Önskar alla god morgon.
Halva juli gått och ingen riktig sommar i sikte. Mest bara regn och kylslaget.
Är 13 grader just nu och mulet. Är sagt att det ska bli regn idag igen.
Håller på ute i trädgårn så fort vädret tillåter det. Får se om jag kan göra nåt idag eller inte. Skulle vilja få lite mer sommarväder nu.
Bilden visar några av mina gamla vita rosor, de har snart blommat över.
Hoppas ni får en skön dag.
.
God morgon! 12 grader och regn, men det blir visst bättre till eftermiddagen. Ändå helt okej. Har inga jätteplaner för dagen. Skönt!! Önskar er alla en skön lördag!!
Godmorgon annia, flisan och Ni som kommer sen ! Med risk för att vara tjatig..det regnar!!! Som Du annia, längtar jag efter sommarvärme ! Fin lördag till Er!
God morgon!
Idag ska jag till mamma & brossan, syrran & pappa är på bröllop idag, de har varit i Uppsala sedan i onsdags. Jag kunde/ville inte följa med pga olika anledningar.
så jag & hundarna (utom Lillan) sticker ner till dem istället några timmar och umgås 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon 🙂
Det har regnat i natt, men nu har det slutat. Luften ute är helt underbar att andas, som att ta på sig en ny collagetröja med len insida 😃
God morgon!
Förutom att jag ville slänga äggen i väggen just nu för att datorn sega så får vi se vad som händer idag 😉Haha… skämtåsido.
Det regnar och är tråkigt väder men något vill jag göra idag och inte bara sitta inne.. får se vad bara!
Medarbetare på Chinese Crested ifokus.

God morgon!
Fina bilder ni lagt in🙂
Här har det också regnat, mörka moln med lite blått emellan på himlapällen.
För min del får det gärna vara lite svalare väder, men tycker det är trist för alla som har semester och vill ut och bada och sola.
Blir en dag med lite av varje att göra, i morgon kommer sondottern på besök, en vecka senare föräldrarna och brorsan, kul att få rå om dom lite🙂
Ha det gott med allt ni fyller dagen med🌺
Godkvälls
Vilka härliga bilder. Blir så sugen hoppa ner i havet, Varmt ute idag. Skönt men de har regnat i natt Och solen kom fram på morgonen
Det går framåt med killarna Morr fräs är det men de är Hugo som tar över igen. Det går nog över när dom har bestämt vem av dom två som ska bestämma.
Ha en skön lördagskväll