Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hÀlsning
LĂ€st 747 ggr
[peter54]
0

God morgon 15 juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon đŸ™‚

HÀr Àr soligt och lite svalt, 12 grader just nu, skönt att gÄ ut i den klara morgonluften och hÀmta tidningen.

[[Narwayn]]
0

God morgon :)

Ja, riktigt skönt med den svala luften och den lagom varma solen ute. T o m alla lÄnghÄriga hundarna hÀr hemma orkade följa med mig ned till hagarna i morse utan att de lÀgger sig flÀmtade efter bara nÄgon meter :P

Cristine
0

God morgon!

13œ grad hĂ€r, disigt, blĂ„sigt.   

Önskar er den dag ni vill ha!

Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför stĂ„r mina fötter pĂ„ jorden nĂ€r resten av min kropp Ă€r ute i rymden.

pÀlli
0

God morgon!

Underbart morgonvÀder hÀr, fÄr se vad dagen har att komma med. Sitter och Àter frukost i lugn och ro just nu samtidigt som jag har tvÀttstugan.

Ha en bra dag!

Medarbetare pÄ Chinese Crested ifokus.

Maria
0

Godmorgon pÄ er.

Jag har haft en besvÀrlig natt och morgon med massa huvudvÀrk men nu börjar det lÀtta. Annars kan jag absolut inte sitta vid datan,

Det Àr mulet ute och 16 grader hos oss.

/Maria

[Sisa2]
0

Godmorgon pĂ„ Er ! HĂ€r Ă€r bĂ„de sol o moln
17 grader, sĂ„ jag Ă€r halvnöjd. Inga planer för dagen sĂ„ jag fortsĂ€tter att vĂ€nta pĂ„ semester! Vad gör Ni ?

Maria
0

Nu har vi varit ivÀg pÄ en "handlingsrepa" Vi har handlat lite basvaror pÄ Orientlivs. De har sÄ mycket spÀnnande. Vi har Àven varit pÄ Stadsmissionens loppis och ett Ätervinningsvaruhus med typ gamla fönster, badkar och annat större "gods"

Sist men inte minst sĂ„ fick jag köpt en film som Ă€r sĂ„ himla bra. Den fanns bara engelsktextad med det gör inget.  "In Bruges" heter den och Ă€r en svart komedi om tvĂ„ yrkesmördare som ska ligga lĂ„gt en period i Bruges (i Belgien)

Jag hade tÀnkt köpa den danska underbara filmen "Blinkande lyktor" med Mads Mikkelsen bl.a. men det tillverkar inte lÀngre sÄ jag fÄr försöka pÄ annat hÄll.

/Maria

stina63
0

God kvÀlls

Idag Ă€r det kallt ute, Även om solen skiner de har varit omkring 20 grader sĂ„ har det varit kallt i solen.
HÄller pÄ ringa veterinÀr men fÄr fortsÀtta i morgon. SvÄrt att komma fram. Men kÀnns som de Àr njurarna som spökar. FÄr hoppas att de Àr nÄgot annat