God morgon 15 juli
God morgon :)
Ja, riktigt skönt med den svala luften och den lagom varma solen ute. T o m alla lÄnghÄriga hundarna hÀr hemma orkade följa med mig ned till hagarna i morse utan att de lÀgger sig flÀmtade efter bara nÄgon meter :P
God morgon!
13œ grad hĂ€r, disigt, blĂ„sigt.
Ănskar er den dag ni vill ha!
Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför stÄr mina fötter pÄ jorden nÀr resten av min kropp Àr ute i rymden.
God morgon!
Underbart morgonvÀder hÀr, fÄr se vad dagen har att komma med. Sitter och Àter frukost i lugn och ro just nu samtidigt som jag har tvÀttstugan.
Ha en bra dag!
Medarbetare pÄ Chinese Crested ifokus.
Godmorgon pÄ er.
Jag har haft en besvÀrlig natt och morgon med massa huvudvÀrk men nu börjar det lÀtta. Annars kan jag absolut inte sitta vid datan,
Det Àr mulet ute och 16 grader hos oss.
/Maria
Godmorgon pĂ„ Er ! HĂ€r Ă€r bĂ„de sol o molnâŠ17 grader, sĂ„ jag Ă€r halvnöjd. Inga planer för dagen sĂ„ jag fortsĂ€tter att vĂ€nta pĂ„ semester! Vad gör Ni ?
Nu har vi varit ivÀg pÄ en "handlingsrepa" Vi har handlat lite basvaror pÄ Orientlivs. De har sÄ mycket spÀnnande. Vi har Àven varit pÄ Stadsmissionens loppis och ett Ätervinningsvaruhus med typ gamla fönster, badkar och annat större "gods"
Sist men inte minst sÄ fick jag köpt en film som Àr sÄ himla bra. Den fanns bara engelsktextad med det gör inget. "In Bruges" heter den och Àr en svart komedi om tvÄ yrkesmördare som ska ligga lÄgt en period i Bruges (i Belgien)
Jag hade tÀnkt köpa den danska underbara filmen "Blinkande lyktor" med Mads Mikkelsen bl.a. men det tillverkar inte lÀngre sÄ jag fÄr försöka pÄ annat hÄll.
/Maria
God kvÀlls
Idag Ă€r det kallt ute, Ăven om solen skiner de har varit omkring 20 grader sĂ„ har det varit kallt i solen.
HÄller pÄ ringa veterinÀr men fÄr fortsÀtta i morgon. SvÄrt att komma fram. Men kÀnns som de Àr njurarna som spökar. FÄr hoppas att de Àr nÄgot annat