Godmorgon söndag 12 juli
Ingen vaken ännu? 😉
Det har regnat i natt och det småduggar ute nu. Det är "bara" 14 grader och känns allmänt ruggigt.
/Maria
God morgon!
Första semesterveckan avklarad, 2 till! Sååå skönt.
Idag ska vi till mormor och morfar och fika och umgås, älskade människor ❤️ Mysig söndag för min (och sambons) del 🙂
Medarbetare på Chinese Crested ifokus.
God morgon på er!! Igår hade jag en riktig trevlig dag. Var på utställning i lappteknik med några från vävgänget. Heldag och jättetrevligt. Sol ute nu men det ska visst bli regn. Idag tänkte jag riva ner alla gardiner i lägenheten. Tvätta i tvättstugan. Nu har jag en vecka kvar på semestern och den är oplanerad. Härligt!! Önskar er alla en riktigt trevlig dag!!

God förmiddag!
Sol när jag vaknade men nu mulnar det på, regn har ju utlovats.
Ha en fin dag alla där ute🌺
God eftermiddag 🙂
Här är soligt och mulet om vartannat, men i alla fall inget regn. Grejat med lite ditt och datt, luften är fuktig och kvav, så jag är extra söndagsseg.
Hälsningar från stugan i skogen!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Fryser!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God kvälls i stugan
Solen har skint och varit rätt skönt ute. Hugo har kommet hem. De har fräst haft sig. Dosan har jag köpt men de tar ett dygn innan full effekt. Men jag har kommet på en sak.
För där deras mat står det är där det oftast börjar fräsa morra åt varandra. Så jag har flyttat de Hjälper inte de så flyttar jag de igen.
Annars så får en av dom vara ute i altanen när jag inte är hemma
Nu är ju inte dina katter så gamla men jag har hört att även katter kan drabbas av någon form av demens. Jag vet en arbetskamrat för många år sedan som hade en gammal katt som började kissa var som helst och han åt dåligt också. Men satte de honom i lådan så gjorde han sina behov och satte de mat framför honom så åt han men veterinären sa att han förmodligen är förvirrad och inte hittar sina platser och var mat och låda brukar vara.
/Maria
Hej på söndagkvällen !
Mitten av juli och ännu ingen sommar att prata om. Jag har nästan gett upp hoppet !!!
En vecka kvar att jobba och sen semester…så lite hopp om sommaren måste jag ändå ha !
Fin kväll till Er ! 🌺
Gokväller gokväller! Vaknade tidigt idag. Runt halv elva-snåret. Trött och seg efter tre tuffa nätter på jobbet och sen en 30-årsfest på det (som i ålderns tecken bröt upp vid 23 haha).
Blev till att dra ut till vännerna i deras nya hus, för lite grillkväll och trevligt umgänge. Perfekt söndag! Nu blir det vaket ett par timmar till, så ska försöka roa mig så tyst jag kan. 🙂
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!