Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 427 ggr
Maria
0

Godmorgon 10 juli

Solen sken så fint när jag gick upp. Nu ska jag strax till jobbet och det hällregnar haha. Det vände fort om man säger så…

Idag går jag i alla fall på semester🙂

/Maria

fotokrafs
0

God morgon! Ajdå, regnar det hos dig.. jag som ganska nyss skickade iväg maken på moppe utan regnbyxor.. :O Tänkte det är nog fint väder Ah,. Skönt med fredag. I eftermiddag ska det handlas och sen förhoppningsvis ta en jogg eller prommis i fin natur.

flisan708
0

God morgon och grattis till semestern Maria!!!!! Såg vi var lika morgonallerta idag Maria, så jag redigerade bort min. Som sagt, sovit dåligt. Det var nog ingen air- condition sjuka utan bihåleinflammation. Tänkte det redan förra veckan, men air condition sjuka lät bättre i mina örgon. Vinters eviga bihåleinflammation, vill jag inte uppleva igen. Igår var jag på prova på kurs i påsömn i Dala Floda. Det var kul och nytt för mig. Roligt att prova något nytt. Dagen är oplanerad och det är väl tur då jag haft så dålig nattsömn. En sväng till Jula blir det dock, ska köpa en ihopvikbar arbetsbänk som ska användas till quiltningen. En kursare på folkhögskolan tipsade om bänken. Bra arbetshöjd och plats för skärmatta och linjaler. Sedan lätt att ställa undan. Då jag har nästa vecka oplanerad så tänker jag ge tid för sömnad och kreaktivitet. Hoppas jag genomför det, saker vill lätt komma emellan. Önskar er alla en skön fredag!!!!

aggeelin
0

Godmorgon på er! Skitväder ute och kaj ska packa för att åka till stugan i skogen. Fy för skitväder!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Toyan
0

God förmiddag!

Ser några flikar blå himmel, men regnet och blåsten är nog inte över än.  Gör inget att det är kyligt men regnandet kan ju få sluta.

Ha en fin fredag alla LK:are🌺

citytjejen
0

12 grader och uppehåll här så det blir en tur till Gröna lund idag med min käre make. Vi har säsongskort där så det blir nog nästan ett besök i veckan i snitt🙂

/Christina

Maria
0

Jag flexade hem lite tidigare idag. Solen skiner och det känns härligt att börja semestern med solsken. Det blåser i alla fall rejält men det gör inget.

/Maria

Tarotstollan
0

Här är halvt mulet och halvt soldis, 18,3 och blåsigt. Skall bli skönt senare att komma ut efter en instängd tvättstuga.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[peter54]
0

God afton 🙂

Här har varit uppehåll och lite sol idag, bara en kort regnskur på eftermiddagen. Efter dialysen har jag varit ute och sågat, huggit, skruvat dit den sista regeln i stommen till mitt redskapsbodsbygge. Nu ska jag börja med takkonstruktionen.

stina63
0

God kvälls

Varit efter jobb hälsat på Hugo. Blev så glad när han såg mej. Men ack så ledsen han var åndå.
Anton var väldigt försiktig morse. Tittade om han kunde se Hugo och om han vågade gå
Nu är han som innan pratig av sig.  Men han saknar nog Hugo ändå..
Ledig helg så jag ska ha de skönt. Får hoppas att de är uppehåll behöver klippa gräset

[Sisa2]
0

# 0

Ha en skön semester, Maria !     ☀️

Maria
0

#10 Tack😉

/Maria