Godmorgon onsdag 8 juni
Jag har just läst väderprognosen inför resa till stugan i skogen till helgen. Och, när andra klagar över varmt väder efter två dagar - gör jag det över regnet. Vi ställde in resan till midsommar men nu kommer vi nog att åka - men inte känns det så roligt. Temperaturen kommer att ligga kring 15 grader. Suck så jag beklagar mig.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
:) jag tror att alla sover idag! :)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God eftermiddag 🙂
Här har regnat massor hela dagen, men just för ögonblicket är det uppehåll.
God eftermiddag! Kanske är datumet som förvirrar, agge :) Jag är inne nästan hela dagarna så regnet gör mig inte så mycket. Men det klart man vill ha uppehåll på semestern. Igår tog jag o gubben en skogsjogg. Extra kul eftersom jag fått nya skor och att vi testade ett för oss nytt ställe. Klarade oss från regn tills sista kilometern.. då öste det. Blöt blev jag men det var varmt regn så frös i alla fall inte.
Här kom nyss en rejäl skur på tvären som vanligt i Göteborg då det blåser en del. T.om mina fikonträd har blåst omkull i vår lilla trädgård.
/Maria
God kvälls
Har jobbat haft mig. semestern är slut, Varit helt ok väder. Regnat nu skiner solen.
Har lite problem med mina kattkillar, De är osams, morrar åt varandra hela tiden. Har köpt feliway spray för dosan är slut i zooaffärerna. Än så fungerar den, men de vill inte se varandra. Pust. Jobbigt när de blir så Får hoppas att allt blir bra
Ha en skön onsdagskväll
#8 Oj då. Har det hänt nåt särskilt eftersom de har blivit "osams"?
/Maria
* 9 Nä ingen aning alls maria. De har bråkat som syskon innan. Hugo har gett sig på Anton. sen har det varit bra. Men nu räcker de dom ser varandra de går åt vars sitt håll. morrar har sig.
Men medlet hjälper hit intills. Lite avvaktande mot varandra är dom Men helt okej. Nu behöver jag bara dosan och medlet så man kan sätta dit de i stick kontakten. detta är spray som jag sprutar hela tiden
Tänk Dej maria så här. I går så pustade kaffekokaren hehe. Men de räckte för att dom två skulle morra åt varandra. De är väldigt spända nervösa nu väldigt avaktande mot varandra. De räckte för dom båda
Vad knepigt. Hoppas verkligen att det går över.
/Maria
Ja nu har Anton slutat men då börjar Hugo. Får hoppas de slutar snart