Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 378 ggr
aggeelin
0

Godmorgon torsdag 18 jun

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Godmorgon själv.

Idag ska jag göra äggost nummer två inför midsommar.

/Maria

Maria
0

Så här glad kanske man är på midsommarafton 😉

https://www.facebook.com/ChrisOliverOfficial/videos/854745081271567/

/Maria

[peter54]
0

God eftermiddag 🙂

Oj vad tom den här tråden är, bara Maria som skrivit.

Jag har just kommit hem från dialys, lite annorlunda att vara där på en torsdag och träffa dem som går där under veckans andra tre dagar, många av dem har jag aldrig ens sett förut. Nu ska jag dona lite innan min familj kommer hem från London sent i kväll.

[Sisa2]
0

Hej på Er !

Ja, vart har alla tagit vägen ?   Kanske börjar sina midsommarfiranden tidigt ?

Ingen sol idag heller…och inget regn.  Så vi slutar väl inte hoppas ?

Plocka lite blommor och bind en krans tills imorgon, jag tror att Ni alla skulle vara jättefina med blommor i håret !      🌺

stina63
0

God eftermiddag

Tradigt väder men bara gilla läget. Undrar när sommarn  ska komma.
Önskar er en skön torsdag

Intehärutandär
0

Jag är helt slut efter en vaken natt. Styvsonen har varit vaken med, som i sin tur hållit mig vaken. Vi är två zombies idag. 

Handlade det sista inför Midsommar idag. Nu behöver jag bara vila inför helgens firande, men måste vänta till styvdottern är hemma från mamma i Värmland också.

Carrosh
0

God morgon (sen eftermiddag). Haft fet huvudvärk och migränkänningar under natten på jobbet, så de sista timmarna var riktigt låååånga. Men efter att jag fick komma hem och sova lite så blev det liite bättre. Skönt att åtminstone slippa en hel del pollenproblem på det i regnvädret, även om mina huvudvärkar troligtvis har att göra med växlingen från högtryck till lågtryck..

Blir nog till att fortsätta hjälpa våra vänner med sin husrenovering idag. Alternativt flyttpackningen. De har inte riktigt bestämt sig än vad de ska göra idag. Nu ska jag börja laga lite middag, trolla lite med matvarorna 🙂 Ha en fortsatt fin dag allihop!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Intehärutandär
0

Vi gick till IKEA för middag. Somnade nästan där. Ska bli skönt att sova nu. Fann denna roliga länk om Dalarna/Dalkarlar/Kullor. Instämmer på allt. :-) http://www.amelia.se/artiklar/15-saker-du-bara-upplever-nar-du-flyttar-till-Dalarna/

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godkväll! Här sitter vi och myser! Vi har det skapligt varmt och skönt. vTomatskogen växer så det knakar men skulle vilja ha mer sol.

[peter54]
0

#9 Nyper du inte av "tjyvarna" på tomatplantorna?

aggeelin
0

Jo. Alla tjuvar borta. Förutom på vinbärstomaten som inte ska tjuvas. Tomaterna växer snabbt och det finns nu sex blomställningar på förta av dem.

aggeelin
0

Många tomatkart är på gång. Riktigt roligt!