Godmorgon 21 maj
God morgon! Ellet förmiddag! Strax kommer mor på besök. Första gången sen jag flyttade hit.
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Vilka fina katter! ❤️
Solen strålar i Skåne! ☀️Gräsänderna är på besök. Dom är riktigt tama vid det här laget.

God förmiddag på er.
Jag har klippt ner alla våra pelargoner som jag gissar att vi har satt ut för tidigt. Hoppas de klarar sig.
/Maria
God förmiddag..har sovit till nio, jag minns inte när jag fick sova så länge sist.
Behövdes!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God förmiddag 🙂
Fantastiskt fin morgon, soligt och klart, men nu har det ändrats, mulet och duggregn.
Min man är för snäll. Han köpte 2 liter glass igår. Choklad till sig själv och vanilj till mig som jag har ätit upp allt av idag😃
Fick nyss ett SMS att jag gärna får smaka på hans glass för att han gissar att min är slut.
Tänk att vi känner varandra så väl😉
/Maria
God eftermiddag.
Nu skiner solen och det blåser ute. Jag har just kommit hem för att träffa en "persiennkille" - vi ska ha persienner i några fönster i nya uteplatsen.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#6 Åååh, det är kärlek det! ❤️🙂
God eftermiddag 🙂
Jag har jobbat och slitit med att gräva plinthål idag, riktigt svårt att gräva i vad som en gång varit skogsbacke, rötter och sten till förbannelse. Plötsligt kom det ett mäktigt åskväder med ösregn och hagel, så det blev att hasta in för att dra ur all elektronik, datorerna, TVn och telefonerna.
Sedan fick jag hämta en dyngblöt pojke på busshållplatsen. Nu har jag gjort sojakyckling och väntar på att frugan ska komma hem så att vi kan äta. Dottern är med klassen på Grönan, hoppas de sluppit åskan.
Idag är det två år sen min far dog, det är lite jobbigt nu..
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
#10 Usch vad ledsamt.
/Maria
För dem som är lite låga idag kan jag berätta något riktigt roligt ur den verkliga vardagen. I morse hade våra barns kusiners föräldrar lite stressigt, åtminstone mamman var mycket stressad. När pappa kommer till skolan för att hämta hem sjuåringen utbrister han; - "mamma var verkligen i toppform i morse, tuttarna var som en tsunami när hon drog till jobbet".
Hahaah, barn kan verkligen uttrycka de mest märkliga noteringar😃
/Maria
Go´kväll!
Kanonväder har det varit idag..soligt och varmt. Bara nån liten regnskur !
Fortsatt fin kväll till Er
Och en God Natt ! 🌛