Min spindelapa återuppstod efter 3 dagar
och grävde sig upp ur sin grav. Veterinären talade om att den hade epilepsi. Jag skulle resa bort och som alltid tog kvinnan jag hade anställd den med sig hem. Hon ringde och berättade att han trillat ner från grenen han satt på i trädgården och var alldeles stel. Hon frågade om hon skulle begrava honom och jag svarade att det var det enda vi kunde göra, så han blev begraven under trädet. Det blev en chock när han efter 3dagar kom inspringande i köket och med en avbiten bit av svansen.
Jag har alltid funderat sedan dess att tänk om man hittar på t.ex en skogsstig en död människa och springer därifrån för att ringa polisen,i stället för att titta om den verkligen är död
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Men himmel Cristine. Stackars apa.😕
Hade jag hittat en tillsynes död människa så hade jag ju genast kollat efter livstecken och sedan larmat.
/Maria
Jag skulle inte begrava något djur innan jag konstaterat att djuret verkligen är dött, exempelvis genom att invänta likstelheten. Djur är svåra att avgöra död på, därför är det bäst att vänta tills sådana tecken visar sig.
Hittar jag en till synes död människa, kollar jag först om hon/han känns kall och stel, sedan leta puls. Därefter ringa polis oavsett vad jag hittar.
Jag minns när min vandrande pinne dog. Eller rättare sagt är jag inte riktigt säker på när han dog för han låg stel som en pinne😉 i flera dagar innan jag till slut tog till saxen.
/Maria
De hände förr att de begravde levande personer i Spanien, som de trodde var döda-En 90 årig kvinna från en by nära Valencia, som nu varit
död i 40 år, berättade för mej att när hon var till begravningsplatsen för att hänga blommor till sin döde man och hade ett barnbarn med sig sade denne att Farmor lite längre bort är det någon som knackar och slår på luckan. Du ska inte ha sådan fantasi för då får du inte följa med mera. men pojken gav sig inte och ryckte i hennes kjol och . fick själv höra. med åsna ick det inte fort att komma till polisen och när dessa kom fram till platsen hade personen dött på riktigt med sönderblodade naglar.
Det hände då och då påpekade hon och många begärde få en olivkvist genom hjärtat efter döden
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.