Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: dagens-hälsning
Läst 464 ggr
aggeelin
0

Godmorgon onsdag 6 maj

Godmorgon på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0

Här har det regnat rejält inatt. Igår var jag ute och planterade och vattnade med regnvatten från en skottkärra. Nu är den full med vatten igen. Grannen har stora vattensamlingar på sin tomt. Nu behöver det inte regna på ett tag tycker jag.

fotokrafs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon! Jag har varit förkyld ett tag, men förrgår blev jag frisk. Känns som jag missat mycket av våren, när jag legat i soffan och snorat. Ser ut som häggen har börjat blomma lite. Och tidigt imorse hörde jag en knasig fågelsång som jag inte hört här förut.. ärtsångare. Självklart hördes blåmesens kraxande me lite sång också Blir nog en bra dag, hoppas på prommis i eftermiddag

Cristine
0

God morgon Agge och resten av er!

Vi skrev på samma gång🙂 så jag tog bort min, jag hann aldrig skicka den .

När jag tittar ut på vyn ,ser jag bara grådask och regn…., inga joggare från byn.

Till och med dessa friluftsmänniskor stannar hemma, vad  de gör idag är en annan femma.

Ha en skön innedag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

stina63
0

God morgon. Igår regnade och åskade det. Idag skiner solen. Ska jobba kväll Ha en skön

[Lillmatten]
0

God morgon!

Idag strålar solen som lovat och jag är ledig! Ska ta hand om min farmors hund hela dagen, En livlig labbe tik vid namn Sally, så fort hon kommer ska jag ta en långpromenad i det fina vädret med henne och min egen  labrador Charlie :) 

Ha det! 👋

Afturelding
0

Godmorgon!

Är är det bara en tjock, tjock dimma. Men det är riktigt grått i skyn, så det kommer antagligen regn förr eller senare.

Jag har eftermiddagsföreläsning idag. Tur det när jag satt och spelade till halv ett inatt 🤫

Önskar er en bra onsdag!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[Sisa2]
0

Hej härinne,

mulet är det här och regnar emellanåt !  Dom har lovat sommarvärme tills imorgon, så nu håller jag tummarna. Att värmen kommer…och stannar kvar !

Ha en bra dag !   🙂

aggeelin
0

Solen skiner! :)

Anterrabae
0

Gokväll! Har har det varit en grå, men ganska varm dag. Har varit på sjukhus, hade tre bokade besök idag. Så nu är jag lite matt. Hoppas jag återhämtar mig fort. Ha en fin kväll allihopa ❤️

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade