God Morgon 27 April
Önskar alla god morgon
Snart slut på den här månaden. Här är det 3 grader kallt just nu. Får se vad det blir för väder idag.
Igår var det fint och har börjat på i trädgårn så får lite ordning där. Gullvivorna har börjat blomma lite överallt i gräsmattan. Ska iväg och handla idag och blir det väder fortsätta i trädgårn.
Egen bild som visar hur min ena rabatt ser ut. Pingstliljorna har inte börjat blomma än.
Hoppas ni får en bra start på veckan.
.
Godmorgon!
Idag är jag exttremt trött, och behöver nog både hålla igång hela dagen samt dricka massa kaffe för att hålla mig vaken till fyra i eftermiddag 😃 Vi kom hem rätt sent igår och gick upp för två timmar sen.
Idag är det högskola som gäller. Först grupparbete, sedan seminarie och sedan tentaskrivning. Puh!
Hoppas ni får en bra dag!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Godmorgon!
Idag är det en dag med mycket som händer på jobbet så det är bara att sätta fart. Önskar er alla en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hemma från jobbet nu och jag är också trött. Är det våren kanske?
/Maria
Det måste vara det för jag somnar vid tangenterna.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God eftermiddag 🙂
Soligt och fint, men kall sydvästan. Precis hemkommen ifrån dialysen. Vi har fått nya TV-apparater, men det är rena terrarstämningen. I uppdraget ingick nämligen, på min inrådan, att ingen TV skulle monteras upp bredvid/nära en likadan eftersom då ändrar man kanal för varandra. Vad tror ni att de gjort? Jo satt tre likadana med bara ett par meter emellan så att det bara är en som kan se på TV. Idiotiskt!
Hej härinne,
nyss hemkommen från jobbet är även jag trött ! Men det har varit en fin dag…riktig sommarvärme då man sitter i solen.
Nu blir det en lugn kväll !
Ha det gott allesammans ! 😴
God eftermiddag/kväll! (kväll för er normala dagvakna!)
Ny vecka, börjar med ledighet och lugn och ro. Soligt väder ute, men det blåser kallt, så jag håller mig inomhus mest och städar, lyssnar på musik och ska väl ta och så lite gräslök under kvällen. :)
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Godkvälls
Har jobbat hela helgen. Kallt har de varit men idag kom lite värme. De var skönt få värma ens frusna kropp lite 😃
Deklarerat har jag gjort.
Ha en skön måndagskväll