Godmorgon 18 april
Godmorgon på er alla från ett Göteborg i strålande solsken.
Vi ska på frukost/lunch hos sonen och hans sambo lite senare. Först ska vi veckohandla.
/Maria

God morgon🙂
Strålande sol här också. Önskar alla en fin dag🌺
Så nu har vi handlat. Det är så härligt att gå på ICA runt 9-tiden för då är man nästan ensam i butiken.😉
/Maria
God morgon! Har gett blåmesarna var sin bit hasselnöt. Ska strax sätta på radio och lyssna på melodikrysset. Senare tänkt åka kolla loppis secondhand eller liknande.. har jag tur kanske jag kan hitta ett porslinsfilter. Ska även till vänner för fikastund, man måste vara social ibland. Mycket moppeåkande för mig och älsklingen idag, men det blir nog mys… Vackert väder!
God morgon 🙂
Här är också strålande solsken från klarblå himmel, men ganska kallt ännu, omkring 5-6 grader. Skjutsat dottern till scoutpaddlingen och nu ska vi lasta en släpkärra full med gammal takplåt till återvinningscentralen.
Godmorgon på er! Vi äter frukost i "växthuset " och njuter av värmen!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Men bilden vill inte med!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Haha, jag gillar dina kluriga bilder.
Vad har du planterat i lådan med lock?
/Maria
Puuuh.. nu har jag varit social så det räcker för ett bra tag. Skönt med söndag imorgon så man kan vila. Jag har träffat barn och sånt är både kul och ganska läbbigt.. de kan vara närgångna och säga precis vad det tycker! En gav mig en lång kram och sedan sa hon att hon inte ville att jag skulle dö idag!.. Sötungar asså… :) Hoppas jag överlever dagen och gärna några till! Agge, Konstigt att bilderna hamnar upp och ner. Men när jag klickar på dem blir de åt rätt håll iaf.